25 december 2017 om 00:00
iBOOD

Broggi Bestekset | 18-delig

Broggi Bestekset | 18-delig

Etentje voor zes personen organiseren? Met deze bestekset liggen er alvast voldoende messen, vorken en lepels op tafel!

Specificaties

Merk: Broggi
Type: 18-delige bestekset
Garantie: 2 jaar

• Italiaanse topkwaliteit
  • Vaatwasbestendig
  • Edelstaal 18/10

Gemaakt in Italië
Vaatwasbestendig
Vervaardigd uit edelstaal 18/10
(18% chroom en 10% nikkel)
Afmetingen set: 23,8 x 6,4 x 3,8 cm

25 december 2017 om 07:49
pbrog Gebruiker

Kan deze helaas niet aan raden. Wij hebben twee sets van dit bestek gekocht toen deze enkele maanden geleden hier ook aangeboden werd. Top kwaliteit.. nee helaas niet echt. Op de verpakking staat vaatwasser bestendig, maar na enkele keren gebruiken al de eerste roestvlekken op meerdere stuks. Wel jammer want de naam van dit bestek lijkt op onze achternaam. Ons 14 jaar oude (inmiddels botte) bestek heeft na al die jaren nog geen enkel roestplekje. Maar mijn advies, niet doen, tenzij je je bestek altijd met de hand afwast.

Beantwoorden

25 december 2017 om 08:03
Moderator Jim Moderator

Hi PBrog!

Allereerst fijn Kerstfeest! Dit lijkt me wel erg snel, aangezien er ‘vaatwasbestendig’ staat. Heb je hierover al contact gehad met iBOOD?

Groetjes!

Jim

Beantwoorden

25 december 2017 om 14:15
pbrog Gebruiker

Nee, geen contact over gehad met iBOOD. Eerlijk gezegd geen hoge verwachtingen als ik dit wel bij iBOOD zou melden. Er zal dan wel weer een standaard reactie komen in de trent van “U heeft zeker goedkope vaatwasblokjes gebruikt”. Maar kan deze set zeker niet aanraden aangezien de plekjes op meerdere stuks zitten.

Beantwoorden

25 december 2017 om 15:42
Moderator Tom Moderator

Dag pbrog

het lijkt wel alsof je helderziend bent ;).
Ik raad je toch aan om contact op te nemen met iBOOD.
Als er een oplossing gezocht kan worden , des te beter. Zo niet , dan heb je tenminste geprobeerd.
Vergeet bovendien ook niet dat je garantie hebt. Goedkope vaatwasblokjes of niet.

Met vriendelijke groeten en fijne feestdagen,

Tom

Beantwoorden

25 december 2017 om 10:14
BigFlopsie Gebruiker

Heb ze hier al paar keer zien langskomen.. Iemand anders die er slechte ervaring met heeft?

Anders neem ik er wel eentje..

Beantwoorden

25 december 2017 om 15:00
sebak Gebruiker

Ik heb ook 2 sets besteld en ben er tevreden over, geen roestpuntjes ofzo. Wel fijne handvaten, mooi maar niet superhandig. Nu, Elk bestek kan in principe oppervlakkige roestvorming krijgen. Mijn ouders hun duur alessi bestek heeft dit ook. Dat kan je er terug van vegen.

Beantwoorden

25 december 2017 om 21:56
Andre777 Gebruiker

Wij hebben ook een set gekocht en er geen problemen mee,l.

Beantwoorden

25 december 2017 om 16:25
AnneliesVH Gebruiker

Wij kunnen dit bestek helaas ook niet aanraden. Hebben een aantal weken geleden twee sets aangekocht en na de eerste keer in de vaatwas zaten er al roestplekjes op de messen. Het bestek is dus zeker en vast niet vaatwasserbestendig. Voor de rest een aangenaam bestek om te gebruiken.

Wat het contact opnemen met iBood betreft, dit heeft weinig opgeleverd. Hebben een mail gekregen dat we geduld moesten hebben en ze binnen de 5 werkdagen contact zouden opnemen, we zijn inmiddels bijna een maand verder.

Beantwoorden

25 december 2017 om 19:07
Moderator Niek Moderator

Goedenavond AnneliesVH,

Wat vervelend dat je nog geen bericht hebt gehad. Heb je toevallig een RMA nummer?

Beantwoorden

25 december 2017 om 22:07
AnneliesVH Gebruiker
25 december 2017 om 23:44
Moderator Niek Moderator

Hallo AnneliesVH,

Ik heb het doorgegeven en de klantenservice zal dit oppakken. Nog een fijne kerstavond.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.