27 december 2017 om 00:00
iBOOD

Villeroy & Boch Serviesset Twist | 18-delig

Villeroy & Boch 18-delige Serviesset

Vervang dat oude servies met een 18-delige Porseleinen Serviesset van Villeroy & Boch die jaaaaaren meegaat.

Specificaties

Merk: Villeroy & Boch
Type: Twist White - 18-delige Serviesset
Kleur: Off-white

• Duitse topkwaliteit
  • Vaatwasserbestendig
  • Genoeg voor 6 mensen

Materiaal: Porselein

Magnetronbestendig
Vaatwasserbestendig

Inhoud set
6x Dinerborden: Ø 27 cm
6x Ontbijtborden: Ø 21 cm
6x Diepe borden: Ø 24 cm

27 december 2017 om 02:07
blufner Gebruiker

Deze laatst nog dubbel besteld, prima en tijdloos spul wat je ook van dit topmerk mag verwachten

27 december 2017 om 08:43
fboevink Gebruiker

Ik had 4 sets besteld tijdens de laatste hunt. Twee weken geleden krijg ik te horen dat ze helaas toch niet leverbaar zijn… en nu staan ze weer te koop. Tegen een hogere prijs! Hoe zou ik me nu voelen als IBood klant van het eerste begin?

27 december 2017 om 11:15
HelenaJoseph Gebruiker

Naar het antwoord hierop ben ik ook zeer geinteresseerd…

27 december 2017 om 11:58
profDavidoff Gebruiker

Ik heb ze ook bij de hunt besteld maar voor de zelfde prijs als nu. Ik ben wel benieuwd wat je hebt betaald.

27 december 2017 om 13:44
Zspirit Gebruiker

Volgens mij was het de zelfde prijs maar zonder verzendkosten.

28 december 2017 om 00:56
blufner Gebruiker

Denk dat Boevink een beetje liegt over zijn goedkope hunt-stunt-prijs. Anders had hij wel gezegd welke prijs hij in de hunt had betaald. We zullen Deze gefrustreerde vink maar niets kwalijk nemen

27 december 2017 om 09:11
em12 Gebruiker

Jaar geleden ook een dubbele set gekocht (vonden 6 stuks te weinig) en we zijn er erg enthousiast over!

Echt een aanrader!

27 december 2017 om 15:12
summer5 Gebruiker

Kan je van dit zelfde servies ook tassen en ondertassen bestellen en als er iets stuk is , kan je nog dezelfde borden bijbestellen of is dit einde collectie

27 december 2017 om 17:53
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag summer5,

Wanneer er iets stuk is kun je ze nog los bestellen. Dit is niet een collectie die niet meer verkrijgbaar is :-)

29 december 2017 om 15:55
tonive Gebruiker

Ik heb ook een set besteld tijdens de hunt, deze is niet bezorgd en vervolgens de bestelling geannuleerd en het geld teruggestort zonder mij op de hoogte te stellen, kom nu pas achter na dagen rond mailen en bellen, niet netjes Ibood

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.