29 december 2017 om 00:00
iBOOD

Schoenenkast met Spiegel

Schoenenkast met Spiegel

Struikel jij ook iedere dag weer over een verdwaalde schoen? Met deze schoenenkast berg je in één klap al je schoenen op.

Specificaties

Type: Scratch
Garantie: 2 jaar
Check de dropdown voor de beschikbare kleuren

• Schep orde in de chaos!
  • Voor ± 20 paar schoenen
  • Keuze uit drie kleuren

Materiaal: MDF
Afmetingen: 20 x 63 x 185 cm
Gewicht: 42 kg

29 december 2017 om 07:31
Veelenturf Gebruiker

Aardige kast, ik heb deze onlangs via IBOOD gekocht. De constructie is echter veel te zwak voor de zware spiegeldeuren. Kunststof bevestigingsmaterialen kan echt niet. Let op bij de montage bij het overeind zetten dat de deuren er niet uitvallen. Ik heb het opgelost door extra houtschroeven te gebruiken. Helaas is mijn advies erg negatief over dit bouwpakket.

29 december 2017 om 07:34
Veelenturf Gebruiker

Overigens krijg ik per lade maximaal 2,5 paar schoenen kwijt. Dus 12,5 paar maximaal tenzij je alleen teenslippers op wilt slaan.

6 januari 2018 om 11:17
Morbital Gebruiker

Vond ik idd ook jammer had gehoopt om er minstens 3 paar per lade in te krijgen. Voor de dames met pumps waarschijnlijk wel, maar voor herenschoenen… Vergeet het maar.

Op zich een fraai ogende kast, maar matige bouwkwaliteit…

29 december 2017 om 07:53
speldenknop Gebruiker

Wij hebben em ook al een tijd staan. Voor dit geld een prima kast, maar ik zou er ook niet meer voor betalen. De kleur wit is niet echt wit maar heel lichtgrijs. Let erop dat je em vastmaakt aan de wand, de spiegels zijn erg zwaar. Verder helemaal eens met bovenstaande reactie.

29 december 2017 om 09:58
ibebebebood Gebruiker

Er kan een spiegel iets scheef zitten. Let op dat je die dan als onderste gebruikt. Anders erger je je er iedere keer aan. (ik heb er niet opgelet en zit nu als middelste maar heb geen zin om uit elkaar te halen)

29 december 2017 om 11:50
janpiet25 Gebruiker

Deze kasten worden op meerdere platformen aangeboden voor 99. , en zelfs zonder extra kosten te betalen . Maar de adviesprijs is zwaar overtrokken !!!

Vreemd is wel dat iedereen deze kan aanbieden aan 99euro ! Of hier ook afspraken worden gemaakt ? Maar beter handen afhouden , net als meerdere beschreven zeer matige kwaliteit , en valt al na korte tijd uit mekaar , beter iets meer uitgeven aan kwaliteit , want hier is goedkoop zeer dure koop  . . .

29 december 2017 om 13:11
huuub Gebruiker

Ik zou hier een heel epistel knn schrijven maar deze kast is rommel. Wat de rest al schreef. Vooral het feit dat de maten van deze kast enorm onpraktisch zijn. Ze heel onstabiel is en je bv de spiegels moet vastnemen om ze open te krijgen. Vuile vingers dus. Afrader

29 december 2017 om 16:57
ijmuidense Gebruiker

Inderdaad een zeer oneconomische kast wat betreft de ruimte. De plastic achterkanten  hadden gemakkelijker wat ruimer/minder schuin gekund zodat er meer schoenen in zouden passen! Echt jammer! Het spiegeleffect is wel mooi.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.