14 januari 2018 om 00:00
iBOOD

2x Roboglow Nachtlampje | Reageert op Geluid

2x Roboglow Nachtlampje

Dit schattige robotje heeft een “altijd aan“- en een “geluidsactivatie“-functie. Wanneer je klapt, fluit of klopt in het donker gaat het lampje voor 120 seconden branden.

Specificaties

Merk: Roboglow
Type: Geluid-reactief nachtlampje
Aantal: 2 stuks
Garantie: 2 jaar

• Warm witte leds
  • Geluidsactivatie-functie
  • Personaliseer met herbruikbare stickers

Roboglow robot nachtlampje
Oplaadbaar via micro-USB (meegeleverd)
Warm witte leds
Aanpassen met herbruikbare stickers (2 vellen meegeleverd)
Altijd aan en geluidgeactiveerde modus
Blijft 120 seconden branden als het geluid detecteert
Werkt 3,5 - 4 uur wanneer volledig opgeladen (100 geluidsactiveringen)
Afmetingen: 19,5 cm (H) x 17 cm (B) x 8,5 cm (D)

14 januari 2018 om 07:48
BertusP Gebruiker

Hoezo creepy..XD

14 januari 2018 om 09:45
EReurink Gebruiker

Kan het nachtlampje ook aan wanneer de laadkabel is aangesloten?

14 januari 2018 om 10:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen EReurink,

Het lampje kan gewoon aan wanneer hij aan de laadkabel zit. Ik kwam wel tegen dat de geluidsherkenning niet werkt wanneer hij aan de laadkabel zit.

14 januari 2018 om 09:49
Smurf23 Gebruiker

Hartstikke leuk, maar wat heb je aan een nachtlampje dat maar 3,5-4 uur brandt als kinderen ongeveer 11 uur slapen/in bed liggen?

14 januari 2018 om 10:05
Moderator Niek Moderator

Hallo Smurf23,

Ik ben wat rond gaan kijken en lees dat de brandtijd een stuk langer is, dan de 3,5-4 uur die wordt aangegeven door de leverancier, wanneer die continu aanstaat. Bij de reviews die er over geschreven worden blijft hij overal de hele nacht branden. Ook vond ik dat op een volle accu je hem 100 tot 200 keer kunt activeren met geluidsherkenning. Ik vermoed dat die 3,5 – 4 uur daar van afgeleid zijn.

14 januari 2018 om 11:33
Mathie Gebruiker

Ten eerste veel dank voor de moeite die je deed.

Maar heb daar meteen een vraag over:

In de advertentie staat niets over de capaciteit van de accu en derhalve vraag ik me af of het recensies betreffende dezelfde accu betreft?

14 januari 2018 om 13:38
Moderator Niek Moderator

Hallo Mathie,

Ik kon ook nergens die capaciteit van de accu vinden. Het gaat om hetzelfde product met dezelfde accu, want overal wordt beschreven dat je de accu 100 tot 200 keer kunt activeren wat neerkomt op een gebruikstijd van 3,5 tot 4 uur. Wanneer je hem activeert met geluid, dan blijft hij 120 sec branden. Wanneer je dit dan omrekent (dan neem ik het gemiddelde van 150 keer), dan kom je op 5 uur en dat is dan puur op gebruik met geluidsherkenning. Bij het gewoon aanzetten van de lamp is het verbruik al lager en ook werkt hij dan niet op geluid.

Ik zal nog eens gaan kijken of ik de accu capaciteit ergens kan achterhalen en kom er dan nog wel even op terug :-)

14 januari 2018 om 15:21
Mathie Gebruiker

Bedankt Niek.

Laat dat nog eens gaan zoeken maar achterwege. Ik ga die dingen toch bestellen, ook als ze minder lang branden. Zijn toch slechts voor één of twee jaar nodig en daarna is het spul weer groot genoeg om zich zelf snel te kunnen oriënteren in een donkere omgeving.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.