23 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Drôme Matras Cambridge | 90 x 200 cm

Product expert aanwezig

Matras Cambridge 90 x 200 cm

Dit matras met 7 comfortzones biedt jouw lichaam de juiste ondersteuning voor een goede nachtrust, waardoor je ’s ochtends uitgerust wakker wordt.

Specificaties

Merk: Drôme Slaapsystemen
Type: Matras Cambridge
Maat: 90 x 200 x 21 cm
Garantie: 2 jaar via iBOOD/3 jaar via Drôme Slaapsystemen*

• Uitgerust wakker worden
  • Koudschuim en pocketveren
  • Wasbaar anti-allergeen tijk

Opbouw 
Springs: 15 cm Drome Pocketsprings™ 
Toplaag: 2x 3 cm comfortschuim 

Technische specificaties 
Schuimdensiteit: HR35
Hoogte springs: 15 cm 
Diameter springs: 2.1 mm 
Windingen springs: 5
Aantal springs: 275/m² 
Stevigheid: Medium
Gewicht: Getest voor personen tot 120 kg 
Ventilatie: Uitstekend, voorzien 7 comfortzones 
Type matras: Buigzaam, lange levensduur

Geschikt voor: Boxspring, lattenbodems en (elektrisch) verstelbare bedbodems.

Onderhoud

• Het matras is symmetrisch opgebouwd met 7 comfortzones en keerbaar zowel van hoofd naar voet, als van links naar rechts. 
  • Vooral in het begin is het regelmatig noodzakelijk om 14 dagen te keren en draaien.
  • Het matras is niet geschikt voor een spiraalbedbodem, deze hebben andere eisen en onderlagen nodig om de garantiebepaling te kunnen handhaven. 
  • De matrashoes dien je niet te stofzuigen, maar is wel wasbaar tot 40 graden en kan in de centrifuge en droger. 
  • Met goed onderhoud en regelmatig draaien kan de matras gemakkelijk 5 tot max. 10 jaar mee.

*Garantievoorwaarden via het CBW

Er wordt via mail of telefoon contact met je opgenomen om een leveringsafspraak te maken.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Drome-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

23 januari 2018 om 07:50
Fotoderoodt Gebruiker

Proefperiode?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 08:35
Official Product Expert Drome-Expert Official Product Expert

Beste heer/mevrouw,

Voor dit geld is dat onmogelijk.

Meestal zit de proefperiode in de prijs gecalculeerd.

Een retour matras is niet meer verkoopbaar.

Als u de matras in de gesloten zak laat zitten en bekijkt en aanvoelt en het is niet naar wens, kan de matras retour.

Deze prijs is zeer scherp ingezet.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 09:57
Globetrotter1 Gebruiker

En als het matras niet bevalt word hij dan gratis thuis opgehaald, of zijn de retour kosten voor eigen rekening? Verder ben ik van mening dat je een matras pas goed kan beoordelen als je er op hebt geslapen, en op een plastic zak is dat niet prettig.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

De retourkosten zijn voor eigen rekening als je deze terug wilt sturen binnen de 14 dagen zichttermijn.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:42
merijn798 Gebruiker

Of een matras goed of slecht ligt is heel persoonlijk. Een matras in de verpakking uitproberen geeft geen goede mogelijkheid tot beoordelen hiervan. Ongeacht of de prijs scherp is of niet, zou ik nooit een matras kopen zonder degelijke proefperiode voorwaarden. Want wat koop ik straks voor die scherpe prijs als ik rugpijn krijg van dit matras? Dan heb ik een scherp geprijsd (voor mij) waardeloos product in huis.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 15:01
Globetrotter1 Gebruiker

Dat bedoel ik en ben je toch nieuwsgierig om het matras thuis te bekijken en hij bevalt niet, ben je de retour kosten armer en heb je nog steeds geen matras. Zo word goedkoop duurkoop.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 09:13
GerrieDJ Gebruiker

Ziet er verleidelijk uit zo’n fijn matrasje. Een matras van 210 cm lengte zit er vandaag niet in?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 09:24

Je kunt diverse matrassen met de lengte van 210 cm vinden in onze Flash Sale:

Klik hier: Nederland | België

Beantwoorden

23 januari 2018 om 09:41
alphajet Gebruiker

Jammer dat het matras niet geschikt is voor spiraalbodem. Heb 2 electrisch verstelbare Auping spriraalbodems (matrassen gaan nooit omhoog) en daar liggen 2 pocketvering matrassen op. Expert, kunt u uitleggen waarom dat niet geschikt is?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:02

Beste alphajet,

Een spiraal heeft harde metalen zijkanten van 10 cm.

Als je daar een normale goede pocket oplegt net zoals de Cambridge heeft deze meer zorg nodig.

Bijvoorbeeld wekelijks draaien en keren van de matras.

Doe je dat niet, neemt de matras de vorm aan van de spiraal en lijkt er een kuil in te zitten.

Dus het is wel mogelijk maar dan met extra zorg.

Een auping matras bijvoorbeeld heeft een harde onderzijde waardoor de ondergrond wat minder belangrijk is.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 09:42
yezzer Gebruiker

goede dag Product expert,

kunt u eens vertellen hoe deze matras thuis aangeleverd wordt: in 1 geheel zoals op de foto’s of ‘opgerold’ (wat in feite toch helemaal niet zou mogen/kunnen gezien het een veren matras is).

bovendien, wat als ik op volgende link kijk (https://www.bol.com/nl/p/drome-cambridge-matras-90×200-cm-medium/9200000021248234/?suggestionType=browse) zie ik daar staan dikte 23 cm, en in jullie specificaties is dat 21 cm als ik me niet vergis. Graag verduidelijking/toelichting aub, dank hiervoor.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:41

De matras wordt geleverd in een normaal formaat, dus niet gerold

De matras Cambridge is 21 cm

Matras bij bol is ook 21 cm , het gaat erom hoe je deze opmeet

Zijkant is 21cm, midden is 23 cm

Op bol wordt het nu gewijzigd om misverstanden te voorkomen

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:22
j.j.devries Gebruiker

Zijn er géén verschillende uitvoeringen voor verschillende gewichten?

De matras is getest voor personen tot 120 kg. Ik weeg zelf 73 kg. Dit betekent dan al snel dat ik de matras als kneiterhard zal ervaren. Of heeft u ook een uitvoering tot bijv. 80 kg?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 11:46

Beste heer / mevrouw de Vries,

Wij hebben gekozen voor een medium matras. Deze is geschikt voor alle gewichtsklasses.

Onder de 60 kg zou soft iets kunnen zijn maar is ook sterk afhankelijk van de ondergrond die u heeft.

Normaal zou medium ook het beste bij uw gewicht passen.

U heeft een retour garantie dus kunt u het zelf ervaren als u erop gaat liggen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 12:52
eckerdt Gebruiker

Maar de retourgarantie geldt toch alleen als deze in het plastic zit als ik de eerste post bovenaan goed lees?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:38

Dat klopt

De matras kan bekeken worden maar als het retour zou moeten, dan moet het in de originele verpakking

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:20
Heinzeboy Gebruiker

80 x 200 is nog niet in de aanbieding?

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:32

Je kunt het matras 80 x 200 terugvinden in onze Flash Sale:

Klik hier: Nederland België

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:30
fam_driessen Gebruiker

Wat is het gewicht van deze matras? We hebben een tijd geleden een andere gekocht en die is zo zwaar dat het niet eenvoudig is om er een hoeslaken over te spannen.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 13:39

Deze is maximaal 15 kg

Beantwoorden

23 januari 2018 om 19:47
Kelsa Gebruiker

Verwachtte leverdatum is 22 februari, kan dat niet eerder?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:13

beste Kelsa,

Als je het even aangeeft, gaan we zorgen dat het eerder bij de vervoerder is.

je kunt dit afstemmen met ons 013 5353550.

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:23
alphajet Gebruiker

Goedemorgen Drome-expert. Ik heb het matras van 1.60×200 gisteren besteld en op uw advies het bovenstaande nummer gebeld, maar die meneer weet van niets. Het matras kan niet eerder geleverd worden.

Beantwoorden

23 januari 2018 om 21:07
Spuddywuddy Gebruiker

Gaat dit om een zachte, medium of harde matras?

Beantwoorden

24 januari 2018 om 10:15

beste Spuddywuddy,

het betreft een medium matras.

het is een stevige pocketmatras die geschikt is tot 120kg.

de hardheid is ook afhankelijk van de ondergrond die je hebt.

de matras is stevig maar zeker niet te hard!

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.