24 januari 2018 om 00:00
iBOOD

10 Luxe Handdoeken | 50x100 & 70x140 | 500 gr/m²

10 Luxe Handdoeken | 500 gr/m²

Deze zachte en goed absorberende handdoeken van Nightlife omringen je met warmte én luxe!

Specificaties

Merk: Nightlife
Type: Handdoeken
Aantal: 10 stuks (5x 50 x 100 cm én 5x 70 x 140 cm)

• Tien handdoeken, twee maten
  • Zacht stevig katoen: 500 gr/m²
  • Sterk vochtabsorberend

Afmetingen: 50 x 100 cm (handdoek) en 70 x 140 cm (badhanddoek)
Materiaal: 100% katoen (500 gr/m²)
Wassen op 40 graden
Donkere kleuren apart wassen
Vochtabsorberend, duurzaam en zacht

24 januari 2018 om 22:17
tjan Gebruiker

Weet je wat het leuke is van dit geheel, zodra ik mijn kortingscode voor gratis verzending verwijder kan ik wel verder met de betalingsprocedure!

Beantwoorden

5 februari 2018 om 11:30
gvv Gebruiker

Wanneer wordt de bestelling verzonden?

de verwachte verzenddatum van 2-feb is niet gehaald.

Beantwoorden

5 februari 2018 om 11:38
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi gvv,

Het is mij niet geheel duidelijk waarom jouw bestelling nog niet verzonden is.

Ik ga mijn collega vragen dit verder voor je uit te zoeken en hierover bij je terug te komen. Omdat het momenteel iets drukker is dan normaal, kan het iets langer duren voor je case is opgepakt.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

6 februari 2018 om 13:02
Nilo230787 Gebruiker

Kijk je die van mij dan ook gelijk even na? :)

Beantwoorden

6 februari 2018 om 13:46
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Nilo,

Ik zie dat er niet voldoende donker blauwe handdoeken geleverd zijn in het distributiecentrum. Deze worden nagestuurd door de leverancier, zodat we jouw bestelling naar verwachting later deze week alsnog kunnen versturen!

Excuus voor de vertraging in deze.

Groeten,
Bas

Beantwoorden

11 februari 2018 om 09:28
Mos Gebruiker

Ik zit nu al vanaf 24 januari oo de handdoeken te wachten. Meerdere malen gebeld met Ibood. Wordt niet terug gebeld. DHL zou eerst 2 dagen vertraging hebben opgelopen. Vervolgens is het pakket zoek. Niemand die weet hoe of wat! Ben het zat.

Beantwoorden

11 februari 2018 om 20:52
Moderator Paul Moderator

De verwachte verzenddatum was 2 februari (zie ook Verzendinformatie bij de deal). Waarom jij de bestelling nog niet ontvangen hebt is mij onduidelijk. Heb je naast de handdoeken ook andere producten besteld? Dan wordt het pakket verzonden als alle artikelen beschikbaar zijn.

Ik zal de klantenservice vragen om het voor je uit te zoeken en je te informeren.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.