25 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Boxspring Oslo | 160 x 200 cm

Product expert aanwezig

Larson Boxspring Oslo | 160 x 200 cm

Begin maar vast met dromen, want met deze boxspring van Larson zal je lekkerder slapen dan ooit tevoren!

Specificaties

Merk: Larson
Type: Boxspring Oslo 
Afmeting: 160 x 200 cm
Garantie: 2 jaar via iBOOD/5 jaar via Larson

• Complete boxspring
  • Optimale ondersteuning
  • Afritsbaar & reinigbaar tijk

Opbouw
Pootjes: 12 cm
Pocketverenbox: 23cm
Matras: 20 cm
Topper: 8 cm

Algemene specificaties
Pocketverenbox: Larson Pocketveren™ + foam rondom
Matras: Larson Pocketveren™ + PU foam (toplaag)
Topper: Memoryfoam (onderlaag) + gel-infused foam (toplaag)
Schuim densiteit: HR50
Diameter springs: 2.1 mm
Windingen springs: 5
Aantal springs: 300/m²
Aantal pootjes: 6 per box
Instaphoogte: 63 cm
Ventilatie: Uitstekend
Gewicht: Getest voor personen tot 120 kg

Zodra je order is verwerkt, ontvang je een e-mail met daarin een link. Via deze link kun je zelf een leverafspraak plannen. Levering in de avond of in het weekend is, tegen een kleine bijdrage, ook mogelijk.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Larson-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

25 januari 2018 om 00:00
Moderator Bas iBOOD Moderator

De storing met de couponcodes is verholpen. Je kunt dus weer bestellingen plaatsen met een couponcode (indien je deze in je bezit hebt).

De foutmelding kwam bij onze payment service provider vandaan. In samenwerking met onze ICT-afdeling is het probleem inmiddels verholpen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 08:24
poing Gebruiker

Een tijdje terug stond deze ook op iBood en heb ik deze gekocht. Het bed bevalt prima! Geeft goede ondersteuning voor rug- zij en buikslapers maar is ook zacht, je zakt er een stukje in weg door de topper van memory foam.

Wel even rekening mee houden dat ie best een flink tijdje naar de fabriek blijft ruiken.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 17:24
woutertju Gebruiker

wegzakken als je een buikslaper bent is niet goed. dan krijg je dus echt rugklachten, als je dat al nog niet had als buikslaper.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 08:39
LOUD Gebruiker

Toch wat vragen over het bedrijf, ik zie dat dit in geen enkele winkel verder verkocht word. Heel vaak via aanbieding sites. Mag ik vragen waar deze geproduceerd worden? IS het een nederlands, europees of chinees product eigenlijk? Dat de naam Larson puur en alleen slim qua marketing is gekozen is wel duidelijk. Maar vind zo weinig terug over het bedrijf erachter.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 08:44
glennvda Gebruiker

http://www.larsonbeds.nl/product/larson-boxspring-oslo/

LARSON KANTOOR:

Asterweg 57 1031 HM Amsterdam info@larsonbeds.nl

Klantenservice:support@larsonbeds.nl

IBAN: NL32 ABNA 0572 374 577BIC: ABNANL2AKVK nr: 66028914

AFHAAL ADRES

4153 XL, Parkweg, BEESD http://www.larsonbeds.nl support@larsonbeds.nl

Beantwoorden

25 januari 2018 om 08:48
glennvda Gebruiker
25 januari 2018 om 11:13
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Beste Loud, Larson is een nieuw bedrijf in de markt, deze werkt samen met leveranciers wereldwijd. De producten van Larson worden allen ontwikkeld in Nederland met een focus op de beste prijs/ kwaliteit verhouding. Larson heeft een kantoor in Amsterdam op de asterweg 57. Hier staat ook de boxspring. Mocht u in de buurt zijn dan bent u van harte welkom!

Beantwoorden

25 januari 2018 om 08:59
glennvda Gebruiker

@Larson-Expert

1. Wat is het gewicht van dit bed?

2. Is er een proefperiode? Indien het bed/matras niet goed zou liggen: kan het dan teruggestuurd worden? Wat zijn dan de kosten en wordt het volledige aankoopbedrag dan teruggestort?

3. Wat zijn de extra leveringskosten voor een levering in het weekend (op zaterdag)?

4. Hoe wordt dit geleverd? Gewoon op gelijkvloers en brengen wij dat dan naar de slaapkamer en installeren wij zelf? Of…?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:51

Beste glennvda,

1. Dit is afhankelijk van de maat, maar een 160×200 zit rond de 100kg.
2. Er is een proefperiode van 100 dagen. Bij retour worden retourkosten (€89,95) in rekening gebracht.
3. Weekend levering is mogelijk in de Randstad. Kosten hiervoor zijn €7,-
4. U kunt er ook voor kiezen dat wij het naar de slaapkamer brengen. (tegen kleine bijbetaling) Uitpakken en plaatsen doet u zelf. Het bed is zeer eenvoudig te plaatsen.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 09:21
yakke Gebruiker

Eveneens @ Larson-expert

Betreft het hier een medium of stevige (firm) matras?
Bestaat de mogelijkheid om de hardheid te kiezen, wanneer ik op bestellen druk zie ik nl. geen mogelijkheid om deze te kiezen?
Indien de mogelijkheid bestaat, kan je dan één medium en één stevige matras bestellen?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:54

De hardheid is Medium, deze is niet te wijzigen.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:27
Vandahoorn Gebruiker

@Larson-Expert: Ik woon drie hoog en er is geen lift. Wanneer ik dit product laat bezorgen, bezorgen ze dan tot in mijn appartement?

@andere Ibood gebruikers: Ik kom bijzonder weinig reviews tegen op internet over dit bed. Iemand tips?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:48
LOUD Gebruiker

Ik denk dat dit een heel klein bedrijf is met weinig werknemers. Die de bedden in een lageloon land laten maken en importeren. En dit via beperkte kanalen verkopen onder een Scandinavisch klinkende naam. Goed businessplan dat moet ik toegeven. Kantoor in amsterdam, loods voor opslag in beest. Had ik het maar bedacht dan was ik al rijk denk ik.

Gevolg is dat er dus weinig op internet over te vinden is. (is geen waardeoordeel over de kwaliteit.)

Beantwoorden

25 januari 2018 om 10:56

De boxspring wordt tot voorbij de voordeur geleverd. ook als u geen lift heeft. U zou er ook voor kunnen kiezen alles in de slaapkamer te laten leveren tegen een kleine bijdrage.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:09
LOUD Gebruiker

Mag ik vragen waar deze geproduceerd worden? Is het een nederlands, europees of ‘chinees’ product.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:18

Beste Loud, De producten van Larson worden ontwikkeld in Nederland. Larson werkt met een netwerk leveranciers wereldwijd.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:21
Extramintje Gebruiker

Ik zie staan; afhalen in Beesd.

1. Mogelijk op zaterdagen?

2. Hoeven we dan geen verzendkosten te betalen?

3. Kun je hier ook proefliggen? Gezien ik bekend ben met veel rugklachten is dit van belang

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:45

Afhalen van de Boxspring is via Ibood helaas niet mogelijk. Dit omdat het systeem altijd verzendkosten zal berekenen. U kunt in Amsterdam proefliggen op afspraak. Stuur in dit geval een bericht via de website.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 11:42
MoontjeB Gebruiker

Hai IBOOD,

Weet jullie waar het hoofdbord van is gemaakt?

Groet

Monique

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:50

Het hoofdbord is gemaakt van hout, schuim en de antraciet stof.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 12:03
Mario2012 Gebruiker

Ik heb een identiek bed gekocht vorige week bij beter bed voor 1500 euro. Nu scheelt dit nogal een bak geld. Kunnen jullie als Larson daar iets in betekenen misschien? Ik kan deze retourneren tegen een kleine vergoeding en vervolgens deze bestellen, maar dat lijkt me makkelijker te kunnen. Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet, Mario

Beantwoorden

25 januari 2018 om 13:48

Beste Mario, Hoe bedoeld u dit precies? Wij kunnen u uiteraard geen vergoeding betalen om een bed van een ander te annuleren..

Beantwoorden

25 januari 2018 om 18:15
Mario2012 Gebruiker

Mijn excuus, dat ging over een Karlson..

Beantwoorden

25 januari 2018 om 15:19
AldertV Gebruiker

Even een vraag voor de expert. Vorig jaar februari hadden jullie de Oslo-matrassen hier in de aanbieding en toen is door de Larson-expert aangegeven dat wanneer het matras niet beviel deze door jullie gratis werd opgehaald (binnen de proefperiode). Met als reden omdat jullie overtuigd waren van de kwaliteit.

Waarom wordt er door Larson nu niet dezelfde policy gehanteerd? Want ik vind €89 nogal erg veel voor het geval dat.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 15:45
kvkjansma Gebruiker

Ik gok omdat dit een veel groter en duurder product is, waardoor ophalen nog duurder is. Maar misschien praat ik voor mijn beurt :p

Beantwoorden

25 januari 2018 om 17:52

Beste AldertV, Dat klopt, de transportkosten van de Boxspring zijn dermate hoog dat we hier wel retourkosten moeten berekenen, excuus voor het ongemak.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 19:02
Dealseaker Gebruiker

Ik krijg de sleutel van mijn nieuwe huis pas op 28 feb, kan ik hem ook dan pas laten leveren?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 19:49

Ja geen probleem, verlate levering is ook mogelijk

Beantwoorden

25 januari 2018 om 19:51
Dealseaker Gebruiker

Ok, net besteld. Hoe regel ik dat?

Beantwoorden

25 januari 2018 om 20:09

U krijgt na de deal een mail, via de link in de mail kunt u zelf een gewenste dag doorgeven.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:06
Dealseaker Gebruiker

Ik probeer het al een paar keer op een paar manieren maar het lukt niet om iets door te geven

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:16
Moderator Niek Moderator

Goedenavond Dealseaker,

De expert bedoelt als de deal hier bij iBOOD is afgelopen krijg je een mail over de levering. Via een link in die mail kun je dan de gewenste dag doorgeven.

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:33
Dealseaker Gebruiker

Ah ok, dan wacht ik daar op. Ben zeer benieuwd naar mijn aankoop

Beantwoorden

25 januari 2018 om 20:56
gekara Gebruiker

Goedenavond

Ik zou graag willen weten of de matras medium of hard is als ligcomfort!

Alvast bedankt

Beantwoorden

25 januari 2018 om 21:13
gekara Gebruiker

Ik heb het antwoord al gevonden, sorry had er overheen gelezen

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:15
iboodJVM Gebruiker

Beste , Wat is het verschil tss de drie bedden van 180×200 ? ( behalve de prijs)

Mvg,

Beantwoorden

25 januari 2018 om 22:49
Moderator Niek Moderator

Goedenavond iboodJVM,

Er staat maar één bed van 180×200. De andere twee bedden zijn 180 x 210 en 180 x 220. De afmetingen zijn het verschil.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.