28 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Larson Blackout Gordijn 150 x 250 | Haak- of Ringbevestiging

Product expert aanwezig

Larson Blackout Gordijn 150 x 250

Geef je kamers een luxe uitstraling en leg de basis voor een goede nachtrust met deze prachtige gordijnen.

Specificaties

Merk: by Larson
Type: Blackout Gordijn | 150 x 250

• Verduisterend en geen inkijk
  • Isolerend en geluidswerend
  • Luxe, 3-laags gordijn met subtiel streepmotief

Afmeting (totale breedte zonder plooi x lengte met zoom van ± 0,5 cm): 145-150 cm x 250 cm
Materiaal: 3-laags, gestreept, 100% polyester
Zware kwaliteit: A++ 310+ g/m²

Kant-en-klaar met ringen of haken
Ophangsysteem: 10 haken of 8 ringen (met een diameter van 4,8 cm)
De haken worden los geleverd, deze kunnen zelf in de uitsparingen in de band worden aangebracht (kies zelf of je de gordijnen met dubbele plooien of enkele plooien ophangt).
Antibacterieel
Zeer praktisch: Wasbaar, kreukherstellend en kleurvast

Het betreft hier 1 stuk, dus geen set van 2. De foto's tonen het eindresultaat wanneer je twee stuks gordijnen aanschaft.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Larson-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

28 januari 2018 om 06:22
dorus28 Gebruiker

Kan ik deze gordijnen met ring ook toepassen bij een plafond hoogte van 260cm?

28 januari 2018 om 09:39
becool_nl Gebruiker

Ja dan hangt het minimaal 10 cm vd grond ????

28 januari 2018 om 15:40
Official Product Expert Larson-Expert Official Product Expert

Ik zou even goed kijken hoe hoog je roede hangt. De gordijnen zijn 250cm hoog. Is het van de roede tot de vloer 250cm of minder dan is het prima.

28 januari 2018 om 08:56
hanszuijdendorp Gebruiker

hallo, hoe breed zijn de gordijnen met een enkele plooi if dubbele plooi maw hoeveel moet ik er bestellen voor ramen met een breedte van 3 mtr? Alvast bedankt voor het antwoord

28 januari 2018 om 09:45
Saffel Gebruiker

zijn de foto’s echt representatief voor het product ?

De gordijn zou verduisterend moeten zijn, en op alle foto’s zie je de raamstructuur door het gordijn heen ( rechterkant van de foto), dit kan je toch moeilijk verduisterend noemen?

28 januari 2018 om 11:00
yarko Gebruiker

Goed opgemerkt! Je ziet inderdaad de kozijnen er doorheen… verduisterende gordijnen moeten geen licht doorlaten – dus zou je dat niet mogen zien. Lijkt erop dat je met deze gordijnen je kamer op een mooie zonnige dag kunt verlichten in de kleur van het gordijn… ????

28 januari 2018 om 23:18
woutertju Gebruiker

verduisterende stoffen zijn verduisterend, maar niet per definitie  lichtdicht.

anywejz als je ze de naam blackout geeft verwacht je er inderdaad meer van.

28 januari 2018 om 10:54
snatzie Gebruiker

Hallo, een vraag mbt de andere aanbieding ( gordijnen 3,00 x 2,50) van de gordijnen. Komen de kleuren overeen met de foto’s van de actie van de gordijnen van 1,50 x 2,50. En zijn die gordijnen zonder motief?

28 januari 2018 om 11:47
statesman Gebruiker

Zijn ze ook in te korten tot 220 cm?

28 januari 2018 om 15:39

Je kan ze zelf inkorten en maken tot de lengte die je wenst

28 januari 2018 om 11:48
Wosloff Gebruiker

De gordijnen zijn 150 cm breed zonder plooi. Wat wordt de uiteindelijke breedte ongeveer?

28 januari 2018 om 15:38

Je kan er grofweg 2/3 van maken. Dus 150cm is goed voor een breedte van ongeveer 100cm. Afhankelijk van hoe je wilt dat het eruit ziet en dus hang zou je kunnen gaan 1/2 van de lengte. Dan zit je altijd goed

28 januari 2018 om 11:59
joost1959 Gebruiker

Ik heb deze een tijd geleden genomen en hangen nu al een tijdje.  Neem er voldoende zodat ze niet te veel uitgestrekt hangen want ja dan zijn ze wel wat transparant. Ik heb er 4 stuks hangen voor over een lengte van 3 mtr. Verduisterd erg goed. Ook erg goed voor het dempen van straat geluiden.

Heb er zojuist nog 1 besteld omdat ik de plooien wat dichter op elkaar wil hebben wat ook een complete verduistering zal geven

Dit zijn Top gordijnen.  ????

28 januari 2018 om 12:36
hanszuijdendorp Gebruiker

wanneer begint de dag van de product expert? inmiddels is het 12:35 uur dus wel tijd om uit je bed te komen lijkt mij ook als is het zondag :-)

28 januari 2018 om 15:36

Ik zie dat gebruikers de gebruikservaring delen, lijkt me niks beter dan dat.

28 januari 2018 om 14:27
Prietfuut Gebruiker

Betreft het hier de Blackout Geweven Gordijnen? Ik heb korte tijd terug een bestelling gedaan en wil weten of het om exact dezelfde gordijnen gaat. Ik wil deze namelijk combineren en uitbreiden.

28 januari 2018 om 15:26
Prietfuut Gebruiker

Die ik moet hebben zijn “Blackout Geweven Gordijnen” en hier noemen jullie het “Larson Blackout Gordijn”. Is er verschil tussen deze twee? Dit moet ik wel zeker weten om de goede combinatie te maken met bestaand en nieuw.

28 januari 2018 om 15:35

Dit zijn de blackout gordijnen met hotelstreep en is dus niet de geweven variant

28 januari 2018 om 16:02
Prietfuut Gebruiker

Dit is dus een gladde stof, anders dan wat op de foto’s wordt aangeboden

28 januari 2018 om 16:07
Prietfuut Gebruiker

Het is telkens een andere stofsoort, lastig als je iets wil bijbestellen. Hoe kan ik nu een zelfde bestelling plaatsen als de gordijnen die ik besteld heb op 14 december?

28 januari 2018 om 18:34

Het betreft geen gladde stof, zoals je ziet op de foto’s ziet er een mooie structuur in wat het een luxe uitstraling geeft

28 januari 2018 om 18:34

Ik zou even Google proberen :)

28 januari 2018 om 23:13
Prietfuut Gebruiker

Zoals gezegd hebben we 6 weken terug gordijnen besteld en omdat we er tekort hadden wilde we deze bijbestellen echter lukt dat niet om hetzelfde structuur te verkrijgen, helaas. We zijn overigens goed tevreden over de eerder geleverde gordijnen.

28 januari 2018 om 17:28
AliQ Gebruiker

Ik kan er maar maximaal 4 stuks per keer per soort bestellen?!?!?

28 januari 2018 om 18:35

Dat zou kunnen, dat is dan een keus van Ibood die ze hebben gemaakt i.v.m. de verzending denk ik

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.