29 januari 2018 om 00:00
iBOOD

Voucher: Foto op Canvas | 50 x 50 of 60 x 40 cm

Product expert aanwezig

Voucher: Canvas 50 x 50 of 60 x 40 cm

Een foto op canvas is natuurlijk leuk voor jezelf, maar ook een super origineel en smaakvol cadeau! Zei iemand Valentijn?

Specificaties

Merk: Fotoproducten.nl
Type: Voucher voor een foto op canvas van 60 x 40 of 50 x 50 cm
Voucher is inwisselbaar tot en met: 29-07-2018

• Gespannen op houten frame
  • Met gratis ophangsysteem
  • Voucher geldig t/m 29-07-2018

• Je ontvangt de voucher(s) per email 
  • Je foto op canvas is gespannen op een houten frame van kwaliteitshout van 2 cm dik
  • Inclusief gratis ophangsysteem t.w.v. € 3,47
  • Gebruik je eigen onvergetelijke foto
  • Je kunt op Fotoproducten.nl per voucher 1 canvas bestellen
  • Geen restitutie mogelijk
  • Verlenging geldigheidsduur is niet mogelijk
  • Voor de voucher betaal je uiteraard geen verzendkosten, je ontvangt 'm via e-mail

NB: Voor het toesturen van de foto op canvas betaal je verzendkosten van € 7,50 per foto op canvas.

iBOOD is als verkoper van deze voucher uitsluitend aansprakelijk voor het leveren van de voucher, niet de dienst. Met het inwisselen van de voucher ga je uiteindelijk een overeenkomst aan met een derde partij, welke voor het leveren van de dienst verantwoordelijk is.

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Fotoproducten-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

29 januari 2018 om 01:06
Susantigoon Gebruiker

Ja hoor, daar is de Knipbaai weer!

29 januari 2018 om 08:33
bramkl Gebruiker

??

29 januari 2018 om 09:53
Susantigoon Gebruiker

Foto 4: Knipbaai (Grote Knip) – Curaçao.

29 januari 2018 om 09:01
foxbeach Gebruiker

@fotoproducten-expert 

kan je met 2 vouchers -> 2 canvassen bestellen en doch 1 maal verzending betalen of is de verzendingskost telkens per stuk?

Mvg

29 januari 2018 om 09:29
Official Product Expert Fotoproducten-Expert Official Product Expert

Beste,

Per voucher dient u een bestelling te plaatsen, per foto op canvas betaal je hiervoor €7,50 verzendkosten.

29 januari 2018 om 09:05
DexFlex Gebruiker

Wat zijn de verzend kosten naar België?

29 januari 2018 om 09:26

Beste,

De verzendkosten naar België zijn ook €7,50

29 januari 2018 om 10:30
worfy0122 Gebruiker

Kunnen deze canvas doeken ook in een badkamer worden opgehangen ivm vocht?

29 januari 2018 om 10:42

Beste,

Het ophangen van de canvasdoeken in de badkamer is wel mogelijk, houd er wel rekening mee dat wanneer u het doek afneemt dat dit met zorg behandeld wordt.

29 januari 2018 om 11:45
gmoojen Gebruiker

Ik wil een canvas doek bestellen voor mijn familie in Nieuw Zeeland. Is het mogelijk om het doek rechtstreeks door jullie naar NZ te laten versturen (uiteraard tegen meerprijs), want anders betaal ik eerst de verzendkosten naar mijn huis en dan moet ik hem weer naar NZ versturen.

29 januari 2018 om 11:58

Beste,

Deze optie bieden wij niet aan.

29 januari 2018 om 19:43
tim99 Gebruiker

Zo’n dilemma heb ik ook ooit gehad. Ik heb toen besteld bij een printservice in Nieuw Zeeland. Kan net zo makkelijk als bestellen in Nederland en je betaalt lokale verzendkosten. Enige nadeel is dat je wel een creditcard moet hebben voor de betaling, maar als je die al hebt is dat geen probleem uiteraard.

29 januari 2018 om 12:23
Pieterdv Gebruiker

Van die verzending per stuk wist ik niet.   Hiervoor had ik vorige keer een mailtje gezonden naar de fabricant.  Helaas NOOIT  antwoord gekregen.  Vermoedelijk zijn nu mijn codes vervallen, zoniet hoelang bljven ze geldig ?

PS : als jullie zoveel verzending aan rekenen & dan nog per stuk (ipv direct een packet met 2 of 3 te versturen) wil eigenlijk zeggen dat de voorgestelde prijs puur boerenbedrog is, of vergis ik mij ?

Vriendelijke groeten,

Pieter

29 januari 2018 om 12:36
tonnyk56 Gebruiker

ik wil er ook 2 bestellen maar de dubbele verzendkosten houd mij tegen .

29 januari 2018 om 23:11
Moderator Paul Moderator

Als je de bestelling selecteert in het overzicht onder Mijn iBOOD, kun je via de knop Productspecificaties alle details van de oorspronkelijke deal nakijken. Daar staat ook de geldigheidsduur van de voucher(s) bij.

29 januari 2018 om 12:40
Dirkdeco Gebruiker

Daar zijn de klagers weer (30 dagen zonder klagen?). Als je naar hun website gaat staan de verzendkosten duidelijk vermeld zowel bij gewone aankoop als bij “dagdeal” (= voucher)(https://www.fotoproducten.nl/veelgestelde-vragen/verzendkosten). Voor dit geld kan je toch niet klagen, minder dan een derde van de prijs met verzendkosten inbegrepen, wat wil je nog meer? Voor niets gaat de zon op.

29 januari 2018 om 12:42
Aj n Gebruiker

Ik vind de commotie rond de verzendkosten nog netjes. Bij dit soort aanbiedingen gaat het over het algemeen over de wel/geen verzendkosten.

29 januari 2018 om 13:19
CV_ Gebruiker

Ik vroeg me af hoe lang het duurt voordat je de codes krijgt toegemaild. Is dit meteen na bestelling?

29 januari 2018 om 13:33
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze ontvang je op 31 januari.

29 januari 2018 om 17:46
Wilhan Gebruiker

Heeft iemand ervaring met de kwaliteit van de canvassen? Zijn deze vergelijkbaar met Albelli?

31 januari 2018 om 14:14
foxbeach Gebruiker

Beste Ibood, het staat hierboven netjes zwart op wit dat het ophangsysteem ‘gratis’ erbij hoort maar bij het bestellen op de site van de aanbieder is het enkel betalend mogelijk.

Kunnen jullie dit aub uitzoeken en me op de hoogte houden.

Dank u

31 januari 2018 om 14:58

Hoi foxbeach,

Als het goed is kun je deze inderdaad aanvinken tijdens het bestelproces. Normaal gesproken worden deze kosten er echter weer automatisch afgetrokken bij het afrekenen, zodra je jouw voucher hebt ingevoerd. Gebeurt dit nu niet?

Groeten,
Bas

31 januari 2018 om 18:01
foxbeach Gebruiker

Gebeurt niet als ik om 14u45 probeerde.

31 januari 2018 om 18:08
foxbeach Gebruiker

en nu om 18u ook niet, de prijs voor het ophangsysteem blijft als nog te betalen staan.

mvg

31 januari 2018 om 23:29
Grimnirwher9 Gebruiker

Ik heb hetzelfde.

31 januari 2018 om 20:43
Grimnirwher9 Gebruiker

Wanneer ik de mij toegestuurde voucher code invoer op de website van fotoproducten.nl, krijg ik de melding dat de opgegeven code niet geldig is. ik heb geknipt en geplakt, dus is er beslist geen sprake van een typfout. Quid?

31 januari 2018 om 23:00
Moderator Paul Moderator

Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Fotoproducten.nl omdat zij je verder kunnen helpen met vragen over de werking van hun website.

31 januari 2018 om 23:27
Grimnirwher9 Gebruiker

Ik denk dat hier van een misverstand sprake is. De werking van de website is duidelijk – het is de code die iBood me heeft doorgestuurd, die niet geldig is.

31 januari 2018 om 23:29
Grimnirwher9 Gebruiker

Update: ik heb nogmaals geprobeerd, en nu wordt de code wel geaccepteerd. Zou het kunnen dat de code pas enige tijd na het toekennen geldig wordt?

31 januari 2018 om 23:44
Moderator Paul Moderator

Misschien per ongeluk een spatie achter de code meegekomen de 1e keer? Fijn dat het nu wel is gelukt.

De vouchercodes die iBOOD heeft geleverd, worden door fotoproducten.nl aangemaakt. Zij kunnen ook controleren of er iets mis is met de code. Vandaar dat ik je ook om die reden naar hen doorverwees. 
Niet om af te schuiven, maar om je zo goed mogelijk verder te helpen. :)

1 februari 2018 om 00:24
Grimnirwher9 Gebruiker

Die kans lijkt mij klein. Ik let daar altijd op bij kopiëren, en ik had ook meerdere keren geprobeerd (telkens opnieuw geselecteerd).

Natuurlijk is het belangrijkste inderdaad dat het uiteindelijk toch is gelukt ☺

1 februari 2018 om 09:26

Dat is zeker het belangrijkste, Grimnirwher9! Veel plezier met je canvas :-)

7 februari 2018 om 15:15
Misgunner Gebruiker

Ik heb twee producten aangekocht en twee codes ontvangen, echter werkt één van de codes niet en kon ik het product alleen kopen met de tweede code, hoe lossen we dit op Ibood?

Ik wil namelijk de tweede code later in het jaar gebruiken, maar als hij nu al niet werkt is het dan vast nog lastiger om dit opgelost te krijgen :)

7 februari 2018 om 15:50

Hoi Misgunner,

Ik raad je aan om hier in eerste instantie contact over op te nemen met Fotoproducten.nl via https://www.fotoproducten.nl/contact. Zij kunnen zien waarom een code niet werkt en dit snel oplossen. Wij kunnen namelijk niet in hun systemen komen.

Mocht je er met hen niet uitkomen, neem dan zeker even contact met ons op, zodat wij je verder kunnen helpen. :-)

Groeten,
Bas

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.