7 september 2016 om 10:37
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

9 september 2016 om 23:39
KHSL007 Gebruiker

Hallo!

Komt er binnenkort nog eens een fotocamera op Ibood? Een goed compact toestel of een beter maar niet-analoog toestel? Bv een deftig toestel uit de Nikon Coolpix serie?

Bedankt!

15 september 2016 om 15:43
evanbakel Gebruiker

Hoihoi,

Leuk servies dat vandaag op iBood aangeboden wordt. Maar wat jammer dat er geen ontbijtborden te leveren zijn. Hopelijk de volgende keer wel.

Groet,

Edwin

15 september 2016 om 16:21
harkemat Gebruiker

Van mij mag er wel weer een sjieke bestekset van WMF langskomen en dan graag incl taartschep opscheplepel etc.

16 september 2016 om 14:29
bubu Gebruiker

Beste iBood,

Komt de Pyrex Multicook nog een keer langs? Een Pyrex sale zou ideaal zijn.

Groet

17 september 2016 om 00:53
jerroldmeijer Gebruiker

weer wat mooie gstar sneakers! Hun hele lijn is vorig jaar vernieuwd dus moet toch wel een voorraad op de markt te krijgen zijn? Voor de heren uiteraard. Geen vette boots ofzo, nice hoge sneakers.

17 september 2016 om 08:44
Deon1s1us102 Gebruiker

Goedemorgen, komen de Kids hoverboards van de Hunt snel weer voorbij ?

Helaas misgelopen tijdens de Hunt.

17 september 2016 om 09:35
el_paha Gebruiker

Hallo,

Voor de culi-pro’s onder ons zou de “Thermomix” een gewillig item zijn. Equivalenten van bijvoorbeeld Kitchen Aid (Cook Processor) of Kenwood (Cooking Chef) zijn ook interessant.

27 september 2016 om 11:08
yelti Gebruiker

Ben nog op zoek naar een goede 7.1 – 9.1 receiver.

Bij voorkeur pioneer vsx-830 of sc-lx series.

11 oktober 2016 om 21:30
maikelvandelaar Gebruiker

Dag,

Vind de home & living afdeling erg goed! Graag zie ik meer artikelen voor het huis. Denk aan kranen, sanitair, lampen, electra benodigheden, fancy keuken gadgets (Cookers etc..)

13 oktober 2016 om 07:02
Gigi82 Gebruiker

De kitchenaid nespresso machine en dan het liefst een zwarte. Het zal geweldig staan naast de kitchenaid artisan die ik al bij jullie heb gekocht :)

Bij nespresso kost dit apparaat €400 en op internet is t rond €270 te verkrijgen. Ben benieuwd wat jullie ervan kunnen maken :)?

14 oktober 2016 om 10:08
Hans- Gebruiker

Graag zou ik de Philips Ambilight televisie als actie zien, met name de grotere modellen 65″ zijn erg interessant!

14 oktober 2016 om 10:42
fabian_b_m Gebruiker

Ik zou ook graag 32″ televisies zien passeren, ipv alleen maar grote modellen :-)

15 oktober 2016 om 06:44
Dr.Oetqer Gebruiker

Graag zou ik de Philips Living Colors nog een keer voorbij zien komen in voldoende beschikbaarheid, nu net een aantal keer achter het net gevist. Net te laat en te snel uitverkocht. Ook andere producten uit de HUE line zijn zeer welkom.

Ik zou het ook leuk vinden als er eens een paar goede zakmessen aangeboden zouden worden, zoals van Spyderco, Kershaw en Benchmade. Een goede tactical pen zou ook handig zijn, zoals die van Böker Plus.

Al die kleding en schoenen mogen van mij achterwege blijven, pas ik toch meestal niet ;)

Thanks

16 oktober 2016 om 01:17
Kevin.v.h. Gebruiker

Een staande leeslamp zou zeer welkom zijn.

Liefst energie zuinig en goed voor de ogen. Zodat we allen deze winter op ons gemak een goed boek kunnen lezen, zonder vermoeiende of uitgedroogde ogen na een poosje lezen. :)

Dank bij voorbaat!

18 oktober 2016 om 07:53
Leon34 Gebruiker

Osram par 16 led gu10 lampen dimbaar zou wel leuk zijn maar liefst een zwaarder wattage dan vandaag (5,3 watt)

26 oktober 2016 om 13:52
motormuis001 Gebruiker

Ik mis hier alweer een bericht, van een paar dagen geleden. Eens kijken of dat nu ook weer plotseling boven water komt …

26 oktober 2016 om 13:53
motormuis001 Gebruiker

Niet dus. En jullie zeggen natuurlijk weer dat ik hier nooit iets gepost heb.

26 oktober 2016 om 14:01
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Motormuis001,

Wist je dat we per verticle een apart tip-forum hebben? Bedoel je toevallig jouw reactie in dit tip-forum?

Groeten,
Bas

2 november 2016 om 21:15
Deridder23 Gebruiker

Meer van de 4 pack Philips E14 LED Kogellampen! Waren te snel uitverkocht!

Philips E14 Led Kogellampen – 4pack

7 november 2016 om 11:23
thebox Gebruiker

Dolce Gusto automatisch koffiemachine

12 november 2016 om 21:44
SipkeW Gebruiker

Hoeslakens voor matrassen 160 x 210 cm (boxspring) en Philips Hue materiaal eens bij iBood zou geweldig zijn.

18 november 2016 om 12:03
looks Gebruiker

Ik wacht op de Fiskars X27 kloofbijl.

21 november 2016 om 22:28
Fazer62 Gebruiker

Beste iBood,

Graag zie ik de Fiskars X17 of de x27 kloofbijl nog een keer langskomen.

Bedankt

23 november 2016 om 15:59
Meknesi Gebruiker

Hoi het zou echt fijn zijn als jullie gordijnen met een maat breedte van 350 cm kunnen regelen. Bovendien wacht ik op de sfeerlampen die van kleur kunnen veranderen. Niet van philips of die moeten een stuk goedkoper, haha. Alvast bedankt!

23 november 2016 om 20:13
Bremmeke Gebruiker

Als ik een contactformulier invul, dan krijg ik automatisch een mail “we contacteren u binnen de 1 tot 5 werkdagen”. Na 4 contactformulieren, heb ik na 3 maanden op de eerste een reactie gekregen. Ik heb een product gekocht en dit is reeds stuk na 1 maand. In de reactie staat in de ene mail(in gebroken Nederlands) dat je alles moet terugsturen, in de andere mail staat je enkel de nodige stukken moet terugsturen. Dus weer een contactformulier: wat moet ik nu terugsturen?

Hebben jullie deze problemen ook al ondervonden?

25 november 2016 om 11:28
Ebeltje2 Gebruiker

setje curver opbergdozen maar dan voor de kleine huishoudens. B.v. 4x 100, 4x 200ml.

26 november 2016 om 09:26
Willem18 Gebruiker

DE kloofbijl Fiskars x27 zou een mooi kerstcadeau zijn :-)

27 november 2016 om 13:01
Jurriaantjuh1 Gebruiker

Ik weet dat er vorig jaar bij de sports & fashion een burton snowboard kleding sale is geweest.   Alleen was ik toen te laat.. Zou fijn zijn als er weer zo’n sale zou kunnen komen !  Verzenddatum voor de voorjaarsvakantie en ik ben helemaal blij.

28 november 2016 om 11:18
MMtt89 Gebruiker

Ik wacht al twee weken op de: Grohe Euphoria XXL Cube serie, het liefst met: Grohtherm Cube model ipv rond model (1000 Cosmopolitan)

30 november 2016 om 20:00
tillierobin Gebruiker

Ik hoop dat de motorola babyfoon met camera uit de afgelopen ibood hunt nog eens aangeboden wordt!

2 december 2016 om 07:52
benny.rutten Gebruiker

In deze tijden van ‘identity theft’ is het belangrijk om persoonlijke gegevens niet zomaar te laten rondslingeren.

Documenten met bijvoorbeeld je adres of telefoonnummer kan je best niet zomaar weggooien.

Ik wacht dus op een goede deal voor een degelijke PAPIERVERSNIPPERAAR (document shredder). Minimaal DIN-P3, liefst P4 of P5.

Lieft een model dat niet alleen papier (een tiental bladzijden tegelijk), maar ook nietjes, paperclips en CD’s aankan, met een grote opvangbak en inclusief een tube olie voor het onderhoud.

2 december 2016 om 13:10
ndewilde Gebruiker

Een goede graskanttrimmer (merk Makita) ? bijv. http://www.makita.be/machine/dur181rfe-accu-grastrimmer-lxt-18v/

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.