2 januari 2017 om 16:58
iBOOD

Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de beste prijs.

Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)

5 januari 2017 om 18:12
Mtrik Gebruiker

Amerikaanse koelkast a.u.b.in April of Mei 2017

5 januari 2017 om 22:24
pelos123 Gebruiker

Graag de Philips led lampen E14 40W  3x bestellen is nl al uitverkocht. dus graag opnieuw in deals???

5 januari 2017 om 22:49
fsingend Gebruiker

Beste ibood: graag de Makita Limited Edition 10,8V nog een keer
(echter in groter aantal dan de laatste twee keer toen ze zo uitverkocht waren)

Makita Limited Edition 10.8V Combideal

€ 229,00
41% kortingNu!€ 135,95

€ 5,95 verzending

<
>

Geen deal missen? Schrijf je in voor de dagelijkse nieuwsbrief!

Uitverkocht!

6 januari 2017 om 07:55
crazyke17 Gebruiker

*knip*

Edited by: Bas iBOOD
De tip nemen we zeker van harte. Omdat dit topic bedoeld is voor tips m.b.t. nieuwe toffe deals, heb ik je bericht hier verwijderd. Hij is wel doorgezet naar onze Customer Service!

7 januari 2017 om 14:34
^6heerser Gebruiker

Hey Ibood,

Bijna een jaar geleden heb ik een shun koksmes gekocht uit de premier series. Mochten jullie een partij chefsmessen te pakken kunnen krijgen dan zou dat super zijn.

groeten

13 januari 2017 om 11:38
zammazegge Gebruiker

Larson Blackout Gordijnen 300×260 – 10 kleuren, zo kunnen mensen met een nieuwbouw woning ook deze prachtige gordijnen aanschaffen.

13 januari 2017 om 17:08
bo3ttrop Gebruiker

Kan de Techo Prime bureaustoel nog eens voorbij komen, aub?

18 januari 2017 om 07:51
hitiepoeh Gebruiker

Graag nog eens de Zeromix wastafelkranen laten voorbijkomen :-) .Mooi design en zelfs ih zwart, top gewoon.

Bedankt!

2 februari 2017 om 05:19
Sanneee_x3 Gebruiker

Eet servies van Khala. 2 jaar geleden een setje gekocht en nu lege veel spijt dat ik er niet meer heb gekocht.  Vind het zelf nergens dus als jullie ze weer vinden!  Wat er nu op is enkel voor koffie.

4 februari 2017 om 12:47
Free1990 Gebruiker

Graag nog eens Surface pro 256GB, 8GB Ram

5 februari 2017 om 22:49
Free1990 Gebruiker

Acer switch alpha 12, 256 GB

7 februari 2017 om 12:39
surbo Gebruiker

Ibood,

Is het mogelijk om eens kwalitatief hoogstaande camera body’s aan te bieden?

15 maart 2017 om 04:02
scorpion31176 Gebruiker

Mee eens! Niet de instap, maar de pro-sumer kant. En dan ook meteen denkende aan de bijbehorende lenzen van deze knakkers :)

15 maart 2017 om 04:07
scorpion31176 Gebruiker

Ook de accessoires ervan zijn interessant en erg duur, te denken aan statief, flitser, UV/Polar filter, algemene batterijladers (voor de verschillende groottes batterijen in de body’s) afstandsbedieningen.

Ik ben persoonlijk voorstander van het merk Canon.

7 februari 2017 om 17:46
Imdoch10 Gebruiker

Meer dan 2 miljoen houders van een Vispas en dus 2 miljoen hengelsport liefhebbers in Nederland.

Een leuke aanbieding t.b.v. deze groep zal zeker in de smaak vallen.

7 februari 2017 om 21:12
hahahi20 Gebruiker

Een aanbieding van Raspberry PI’s zal zeker weer een succes zijn!
Ik hoop dat het mogelijk is voor jullie om een partij daarvan aan te bieden!

8 februari 2017 om 09:26
marcmast Gebruiker

Intel NUCS en Chromecasts (audio en de normale) zou ideaal zijn

21 februari 2017 om 00:08
Lijpowww Gebruiker

Ijsblokjes machine;

Beamer scherm / automatisch / en groooooot;

Smart mirror kit;

Remote klik aan/uit;

Spitgril;

Massage stoel;

Balkon behoeven;

Kartonnen meubels / vouwbaar etc;

Domotica; scooba etc

15 maart 2017 om 04:01
scorpion31176 Gebruiker

Even als begin, ik vind het moeilijk om te bedenken of mijn wensenlijstje nu op de “iBOOD”, “Home & Living” of andere categorie behoort. 
Hebben anderen aanmelders dit ook?

Wat ik en elke ouder week-in-week-uit tegenwoordig koop is babyvoeding. Nog nooit heb ik hier een aanbieding van gezien, maar een pot met aanmaakmelk is best aan de prijs, gezien de tijd dat je er mee doet. De twee grote spelers op de markt zijn Nutrilon en Hero. Beide zou ik voor een deal willen kopen / proberen.

Sowieso is alles wat “baby-gerelateerd” is erg duur, kleding, speeltjes, bedjes, box, kinderstoel (huis of auto). Een aanbieding hierin is voor de ouders ook eens leuk.

Mijn idee is om op korte termijn een waterontharder te kopen. Een gave gadget die mijn drinkwater kalkvrij maakt en daardoor erg nuttig is (wasmachine zonder aanslag, meer schuim, douchekabine en autowassen zonder na te hoeven drogen ivm kalkstrepen) Aquacell is hier een grote speler in, met dubbele reservoirs zodat je altijd zacht water hebt terwijl het andere reservoir bezig is met regenereren.

Een pak met speciaalbiertjes, een mooi pakketje waar het land van herkomst niet echt relevant is, maar het proberen ervan leuk is. (tegenhanger van de wijnen)

Koffiebonen, verschillende zakken met smaken. Vele klanten hebben wel al een profi koffiezetapparaat, maar de vulling van bonen kan misschien leuk geprijsd hier terugkomen

15 maart 2017 om 04:31
scorpion31176 Gebruiker

Sneakers van Adidas, lage modellen, zeker ook de grote maten! (Gazelle, Dragon, Samba, Campus, Hamburg, Beckenbauer) Leuk voor in de zomer!

Versterker voor de TV met snufjes zoals internetradio, USB, DAB+, Spotify. Met app / telefoon / tablet te bedienen (ipv alleen afstandsbediening)

Badwatermengkraan met doucheaansluiting van Grohe. Laatst vele modellen gezien, of voor het bad, of voor de douche, maar voor in het bad is een combikraan erg welkom.

“Goede” USB-sticks. Niet puur kijkend naar de prijs en ook niet alleen naar het label “usb3” maar ook een die in testen bewezen goede snelheden haalt. De andere merken en typen zijn bij de Action ook te halen en leveren door de lage prijs ook een logische lagere snelheid. De genoemde snelheidsstandaard van USB 3 wordt in de praktijk niet behaald, waardoor ik de sticks nooit zou kopen.

16 maart 2017 om 20:38
wesolek Gebruiker

Graag aktetas van Plevier

28 maart 2017 om 19:57
mathieuroelandt Gebruiker

Graag nog eens de Villeroy & Bosch Piemont bestekset!Vorige keer was ik te laat :-(

4 april 2017 om 13:58
Shimanski Gebruiker

Indien mogelijk ook hoeslakens in de lengtematen 210. 220 en 200 komen regelmatig langs, maar 210 zou mooi zijn. Om het af te maken 90×210x30

6 april 2017 om 14:08
Chicagobull Gebruiker

Ben op zoek naar een LED bak voor in mijn garage zoals deze (heb verschillende formaten nodig) : https://www.myplanetled.com/nl/binnenverlichting/ip65-led/ Kan dat opgenomen worden in jullie aanbieding?

7 april 2017 om 09:53
Daandnb Gebruiker

Ik wil graag de Aspire F5-573G-5492 (Acer Aspire 15,6” Laptop | i5, 8 GB) nog een keer zien! Net gemist tijdens de deal.

13 april 2017 om 14:26
taiham Gebruiker

Zouden jullie eens zo’n automatische muurhaspel roll-up kunnen voorstellen van 35m ? THX

Bv Gardena Muurhaspel 35

15 april 2017 om 07:30
fgeer Gebruiker

Mijn tip is een kwaliteits Soundbar zoals de Yamaha YSP-2700 of Onkyo LS7200 of Philips Fidelio B8 of de Heos Bar!

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.