10 april 2014 om 10:46
iBOOD
10 april 2014 om 10:48
Admin Admin Admin

We zijn weer benieuwd naar jullie tips! Alvast bedankt en wie weet staat jouw tip binnenkort online bij iBOOD.

11 april 2014 om 11:34
Demise Gebruiker

Dan ga ik maar als eerste, een Samsung LCD uit de F8000 serie. Er zijn regelmatig aanbiedingen van samsung producten (ook tv´s) geweest maar nog geen uit deze serie. Qua formaat is er meestal maar 1 optie. Het is misschien een idee om per dagdeel andere formaten te doen, zoals bijvoorbeeld bij kledingmaten of kleuren soms het geval is. Anders is 55 inch een mooie maat voor zo een high-end tv.

15 april 2014 om 18:28
Anchie Gebruiker

De WMF bestekset van een paar maanden geleden. Ik was helaas te laat met bestellen. Ik zou het fijn vinden als het weer voor een aantrekkelijke prijs geboden wordt.

19 april 2014 om 09:50
petemaex Gebruiker

LG Nexus 4 16GB

19 april 2014 om 20:28
eNdEmiOn Gebruiker

Een laser led hybride beamer zou wel interessant zijn.

Casio is het enige merk dat zulke beamers aanbied voor zover ik weet. Bv de Casio XJ-A246.

http://www.casio-projectors.eu/nl/products/xja246/

21 april 2014 om 09:39
Chriss66 Gebruiker

Ik heb een tijdje geleden de 3-delige Led inbouwspots eclips van Philips gekocht. Deze zijn zo goed bevallen dat ik er nog 5 sets van zou willen kopen, dus als die weer voorbij kunnen komen, graag!

21 april 2014 om 09:41
Chriss66 Gebruiker

Nog even het type: Smartspot 59030/31/16

21 april 2014 om 21:20
ladyxima Gebruiker

Heb het product forum doorgespit en het is alweer een tijdje geleden dat er een Lits-Jumeux maat dekbed voorbij gekomen is.

Ik zou heel graag een 4-seizoenen anti-allergische voorbij zien komen (dus niet een natuurlijke met eenden/ganzendons)

Zoals bijvoorbeeld een van de synthetische dekbeddenseries van Cinderella…

Heb net een nieuw bed gekocht dus kan het goed gebruiken!!

25 april 2014 om 00:43
ladyxima Gebruiker

Ik zag later dat ie in de hunt voorbijgekomen is…. toen ik nog lag te slapen s’ochtends heel vroeg!

Balen zeg!!!   Hopelijk komt ie binnenkort nog eens als gewone ibood voorbij!  (graag wederom in anti-allergeen lits-jumeaux!!)

24 april 2014 om 11:10
laureyns.sylvie Gebruiker

Een robotstofzuiger van IRobot, type Roomba.

Onze robotstofzuiger heeft de geest gegevens en ik mis deze verschrikkelijk.
We hadden een goedkopere en nu willen we investeren in een goede, degelijke robotstofzuiger.
Met kleine kinderen in huis en een kat is een robotstofzuiger een zaligheid om in huis te hebben.

Dus please, u zou ons enorm vooruit helpen.

26 april 2014 om 16:44
eebeen Gebruiker

1) De Mr. Safe ladder mag wel weer eens langskomen (nét gemist in de Hunt)

2) Campingspullen (het seizoen gaat weer beginnen) van Campingaz / Coleman / Esbit o.i.d.

27 april 2014 om 21:02
noclaim Gebruiker

Moto X

Top toestel die zich kan meten met de ‘groten’

30 april 2014 om 10:11
gstins Gebruiker

Ik zou het op prijs stellen als er weer een stoomgenerator op Ibood kwam het merk maakt niet zoveel uit

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.