5 januari 2015 om 09:47
iBOOD
Iedere dag proberen we je blij te maken met de mooiste deals voor de mooiste prijs. Met welke deal kunnen we jou (of een vriend van je) gelukkig maken? Laat het hieronder weten, dan kunnen wij kijken of we dat voor je kunnen regelen! Onze inkopers nemen iedere dag een kijkje om inspiratie op te doen voor nieuwe deals. :-)
7 januari 2015 om 18:17
correwijn Gebruiker

Fotoboek voucher (photobox, mybks). Ik wacht er al lang op en hoop dat het wachten nog zin heeft :-)

Merci!

12 januari 2015 om 10:04
Rikpagoni Gebruiker

Met informatie over wat er nu uiteindelijk gebeurt met het Best in Canvas voucher dat waarde had tot einde november 2014 maar waarmee sinds ±half november niet meer online kon besteld worden.  Van de klantendienst van iBOOD kreeg ik daaromtrent op 28/11/2014 de volgende reactie :

“[Ticket#2014112710007299] Canvas
Beste iBOOD’er
Wij hebben diverse berichten ontvangen over Best in Canvas. Op dit moment zijn wij in gesprek met deze leveranciers om te achterhalen wat hier aan de hand is.
Volgende week zullen wij u per email op de hoogte brengen wat de stand van zaken is en hoe het opgelost gaat worden, aangezien wij nu nog geen sluitend antwoord dan wel oplossing kunnen geven.
Wij vragen hiervoor uw geduld en bieden onze excuses aan voor het ongemak dat nu is ontstaan.
Met dit bericht gaan wij er vanuit u voor dit moment voldoende op de hoogte te hebben gebracht. Mocht u nog vragen hebben voor wij u weer opnieuw zullen informeren, dan graag op deze email reageren.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Customer Service “

Omdat ik verder niets meer hoorde stuurde ik nog 2 e-mails met vraag om bijkomende informatie naar ‘iBOOD Customer Service’ – op 18/12 en op 28/12/2014.

“Beste,
Als geduldig man heb ik drie weken gewacht op enige verdere informatie over onderstaand probleem.  Maar nu klop ik toch nog maar eens aan voor verder nieuws.
Groeten”

“Beste,
Ik vermoed dat een aantal van jullie medewerkers voorbarig vastgereden is in de Franse sneeuw en dat van de al dan niet vrijwillige achterblijvers het grootste gedeelte samen met Inkoper Tim en zijn minion in jullie donkere onherbergzame krochten op zoek zijn naar interessante deals, maar is er dan echt niemand meer over om mij – misschien in de loop van dit jaar nog – enige informatie te geven over hoe het probleem met “Best in Canvas” verder geëvolueerd is?
Groeten en fijne stap van oud naar nieuw”

Hoewel ik telkens refereerde aan het ticket [Ticket#2014112710007299] Canvas] bleek tot heden niemand in staat een antwoord te formuleren op mijn vraag.

14 januari 2015 om 16:10
kkaumanns Gebruiker

Beste ibood, ik zou graag een herhaling zien van de douchesets van Grohe voor die leuke prijzen.

1 februari 2015 om 00:35
HarveyV Gebruiker

Een aantal laptops (i3 en i5) van Asus of Acer.

4 februari 2015 om 14:55
veerlejurca Gebruiker

Wmf bestekset graag :D +-89delig

8 februari 2015 om 16:47
-JohanS- Gebruiker

Al maanden aan het wachten op fotoboeken, zou leuk zijn als ze eindelijk nog eens langskomen :)

Liefst MyBKS, daar heb ik al enkele goede ervaringen mee gehad!

11 februari 2015 om 07:23
Titia87 Gebruiker

Dringend nood aan een nieuwe laptop!

13 februari 2015 om 00:17
Annemriee Gebruiker

Aangezien ik bij de standaard iBood niet in het tip-iBood forum kan komen, plaats ik het hier! (tip 1, misschien even checken waarom dit niet werkt? haha)

Beste iBood,Ik wil even wat kwijt.. Er komen de laatste tijd behoorlijk (naar mijn mening) matige deals voorbij op iBood. Ik ben zelf bijna (volgende week) 21jaar en voor deze doelgroep komt er zeer weinig op iBood.. Ik denk dat ik wel voor meerdere mensen in deze leeftijdscategorie spreek (en zo niet, dan spreek ik voor mezelf haha).Eerder waren er veel meer interessante aanbiedingen* en kocht ik nog wel eens wat, maar helaas de laatste tijd niet meer.*Waaronder; game consoles (en games), smartphones (en accessoires), blurays (waaronder ook box-sets) en ook komen er weinig dingen voor vrouwen voorbij.

Groetjes,Annemarie.

13 februari 2015 om 18:56
Shawn89 Gebruiker

Kunnen jullie weer komen met de makita accuschroefmachine

Groetjes Shawn

14 februari 2015 om 10:17
Dennis_vd Gebruiker

Graag een mooie aanbieding met de BergHOFF Neo Cast Koekenpannen! Link!

15 februari 2015 om 16:22
Reiziger1951 Gebruiker

GROHE Red Duo kokendwaterkraan met 8 l boiler opnieuw

19 februari 2015 om 09:32
Reiziger1951 Gebruiker

Quooker Fusion Combi Plus heet water uit 1 kraan

22 februari 2015 om 15:52
NLS82 Gebruiker

Graag een Dyson DC52Extra Allergy stofzuiger.

24 februari 2015 om 10:55
piranimal Gebruiker

We willen super graag de nieuwste reeks van iRobot kopen:Namelijk de Roomba 800 reeks (870 of 880) en de Scooba 450. We hebben reeds andere modellen zien voorbij komen maar hebben de nieuwste versie met rubberen borstels op het oog!

Ideaal voor de lente schoonmaak !!! :-)

Bedankt!

28 februari 2015 om 13:28
detim Gebruiker

Ik overweeg op korte termijn een goedkoper merk keukenmachine aan te schaffen, maar als jullie weer met de Kitchenaid (meest gangbare en recente versie) zouden komen dan zou dat geweldig zijn. Gelijk een flash sale erbij met zoveel mogelijk accessoires.

1 maart 2015 om 09:21
solyomvary Gebruiker

Schaaksets. Thx

9 maart 2015 om 12:06
janlindenholz Gebruiker

Een goede zaagtafel! :D

19 maart 2015 om 09:45
mrooie100@hotmail.com Gebruiker

BK Q-linair Master Pannenset – Glas – 4-delig – RVS

19 maart 2015 om 13:45
wvbree Gebruiker

Jullie kunnen me heel erg gelukkig maken met een herhaling van de aanbieding van de Grohe Red Duo kraan, maar dan in de RVS (look) uitvoering. De vorige keer was ik net te laat….

19 maart 2015 om 16:47
lxxlxxl Gebruiker

Sluit me aan bij wvbree, Grohe Red Duo kraan maar dan in RVS! :)

5 april 2015 om 00:13
hobbix Gebruiker

Mss kunnen jullie een topic openen over weggeraakte items. Zo mis ik het topic over de laatste fotoboek flash actie.

bvd en mvg

8 april 2015 om 16:13
blackadder91 Gebruiker

kruisboog ;)

8 april 2015 om 16:26
Moderator Kris Moderator

Dit was een inkoppertje blackadder91 :-)

Fijne dag!

Kris

9 april 2015 om 11:01
nnicksterr Gebruiker

Bij de kitchen aid accessories heb je groente snijder met 3 verschillende snijcilinders . Die zou ook top zijn

9 april 2015 om 11:43
bubu Gebruiker

En ook hier weer het verzoek voor Kitchenaid stand mixer attachments die nog niet zijn aangeboden. Bijvoorbeeld de pasta press, glazen mengkom, flex beater, pasta cutter set, graanmolen, pasta droogrek om er maar een paar te noemen. iBood heeft de vleesmolen, worstvuller en groentezeef al een paar keer aangeboden. Is het een idee om hier het voedselblad (XL) aan toe te voegen? Dit maakt de set compleet.

PS: zou het helpen als ik de woorden “en snel” – “of anders” zou gebruiken? :)

10 april 2015 om 04:00
riezer Gebruiker

(Accessoires voor) Kenwood Chef/Major.

10 april 2015 om 11:07
MariekeG Gebruiker

Waar blijft een aanbieding voor de pastamaker (lasagnevellen en tagliatelle) van KitchenAid?

17 april 2015 om 11:35
Phaeton1979 Gebruiker

Naar aanleiding van de aanbieding van Brüder Mannesmann vandaag stel ik voor om ook eens een compleet gevulde gereedschapswagen aan te bieden …

22 april 2015 om 08:45
marmachine Gebruiker

Graag herhaling van Cavello t-shirts, deze bevallen erg goed!

24 april 2015 om 12:42
powernout Gebruiker

http://www.logitech.com/nl-nl/product/harmony-ultimate?crid=60

Logitech Harmony Ultimate. Is volgens mij al in geen jaren meer voorbij gekomen.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.