Een goede waterontharder zou top zijn. Nooit eerder langs zien komen.
mp3 deurbel ….
TV, Sony 60W855B
een slim line receiver.
Dat is een receiver waarbij het vrouwtje het argument niet meer kan gebruiken dat zo een lompe bak niet in huis komt.
Bijvoorbeeld: Pioneer VSX S510
http://www.pioneer.eu/nl/products/22/98/405/VSX-S510-K/page.html
Beste,
Zo’n onewheel lijkt me echt fantastisch en het wordt een hype in Nederland. Dus misschien wel cool als ibood deze als eerste echt aanbief.
(Soort segway met 1 wiel)
Wasmachine AEG, condensatiedroogkast AEG,
Fullframe Leica/Nikon/Canon, de dag erna Fullframe lenzen ;-)
Makita HR2610 krachtige combihamer SDS-Plus 800 Watt met koffer. Kan ik nog wel gebruiken…
Een messenset van Zwilling, met laten we zeggen, 4 sterren?
Met de Quickmil 3035 rvs, bonenmaler en thermo blok. Technisch gebruikers vriendelijke combi die perfecte espress of cappuchino maakt.
http://www.quick-mill.nl/quick-mill-3035-rvs-4434/
En een goed klassiek bed incl matrassen en electrische bediening de Auping Auronde.
Heb in verleden de Kitchen Aid keukenmachine in geborsteld nikkel via iBood aangeschaft. Er zijn al een paar keer (en toevallig vandaag weer) mixers voorbij gekomen maar allemaal in de standaard kleuren. Graag zou ik de geborsteld nikkel versie van de mixer voorbij zien komen (weet dat deze verdieping wat duurder is)
DETOMASO INCHIOSTRO … kan ik nergens vinden..
een goede werf radio
Lichtgewicht tuinstoelen met verstelbare ruggen van een goed merk. Bv kettler legato.
Graag kitchenaid accessoires want ik zit er over te denken de kitchenaid te kopen!! :)))
Een mooie Crosstrainer zou welkom zijn, heb die van laatst gemist
Een degelijke espresso koffie machine. Bijvoorbeeld: Siemens EQ.8 of Miele CM 6310
One million edt voor man
Of hugo Boss bottled zou erg leuk zijn! Misschien als geschenkset? i.v.m. de aankomende feestdagen!
leatherman charge tti
onze dyson kruimeldief is onlangs “ontploft”
dus zou het leuk zijn moest er eens een krachtige kruimeldief langs komen.