23 oktober 2020 om 00:00
iBOOD

Atlantis Tuinmeubelhoezen

Atlantis Tuinmeubelhoezen
Tot volgend zomer!

Met dit weer is het toch wel pijnlijk duidelijk dat de zomer al weer een tijdje in onze achteruitkijkspiegel zit. Kortom, de hoogste tijd om je tuinmeubels op te bergen! En die houd je natuurlijk het langst mooi met een beschermhoes, zoals deze van Atlantis.

23 oktober 2020 om 07:54
matsko Gebruiker

Beste, ik heb interesse in de Atlantis hoezen. Mijn vraag is of deze dezelfde kleur hebben?

Mvg, Thomassetti Walter

23 oktober 2020 om 09:47
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Thomassetti,

Alle hoezen hebben dezelfde anthracite kleur. De lichte verschillen op de foto komen door belichtingen.

23 oktober 2020 om 12:53
Twointje Gebruiker

Beste .

Mijn ligzetels zijn 207 cm lang  ,de breedte en de hoogte zijn goed maar in de lengte zijn die van jullie 7cm te kort . Of zouden die toch nog passen ?

Met vriendelijke groeten.

Antonio

23 oktober 2020 om 12:55

Hoi Antonio,

Deze hoes is dan helaas niet geschikt voor jouw ligzetel.

24 oktober 2020 om 05:53
heineken01 Gebruiker

Ligzetel(s) op elkaar stapelen en er een tafelhoes overheen doen en rondom vast zetten met een lange spanband? Wellicht iets minder fraai om te zien, maar net zo effectief en je weet zeker dat je hoes niet weg waait :-)

23 oktober 2020 om 12:57
Twointje Gebruiker

Hebben jullie die ook in de maat 220cm ;want ga ook eentje bestellen voor de tuintafel en zou handig zijn als ik dan ook direct 2 hozen kon bestellen voor de ligzetels

23 oktober 2020 om 13:02

Hoi Antonio,

Helaas niet. We bieden voor ligzetels enkel de variant van 200 cm aan.

24 oktober 2020 om 10:14
Liberator Gebruiker

Is deze hoes ook vochtwerend (opslag in tuinhuis) of moeten de kussens binnenshuis worden bewaard als deze in de hoes liggen?

24 oktober 2020 om 16:14
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag Liberator,

Deze hoezen hebben een waterdichte coating. Je kan ze dus prima opslaan in je tuinhuis. Ik zou wel aanraden om ze droog op te bergen om schimmel en andere ongewenste dingen te voorkomen.

24 oktober 2020 om 17:42
Moderator Niek Moderator

De leverancier gaf aan dat je ze niet buiten moet laten liggen, want via de rits kunnen er druppels in komen.

24 oktober 2020 om 10:19
jurgenwandels Gebruiker

Beste,

Voor de Atlantis Premium Beschermtas Tuinmeubelkussens: Zijn de opgegeven afmetingen 200 x 75 x 60 cm buitenmaten? Wat zijn de binnenafmetingen?

MVG

Jurgen

24 oktober 2020 om 16:13
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag jurgenwandels,

De hoes zelf is niet zo dik, dus maakt het niet uit of het de binnen- of buitenmaten betreft. Je mag ervan uitgaan dat iets wat 200 centimeter is in de hoes past, maar iets wat 201 cm is niet.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.