26 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Eco-Wood-Art Modelbouw

Eco-Wood-Art Modelbouw
De beste bedrijfsnamen...

Zijn de namen die precies vertellen wat ze doen. Zo hebben wij de beste online deals, en maakt Eco-Wood-Art kunstwerkjes van eco-hout. Alle stukjes zijn lasergesneden en gemaakt van berkenhout. Lijm is niet nodig, en de bewegende onderdelen hebben als motor een nederige elastiekje! Lekker knutselen!

26 februari 2021 om 01:08
Speedywhee Gebruiker

Rond de kerst mezelf de T34-85 kado gedaan en intussen bijna klaar. Erg leuke bezigheidstherapie!

Toevallig gisteren in de hunt nog twee modelletjes erbij gekocht. Zou er nu nog wel eentje willen uitkiezen, maar met de verzendkosten erbij besluit ik toch maar om het bij die 2 van gisteren te houden.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 09:57
B_R_T Gebruiker

Ik sluit me aan bij Speedywhee. Inmiddels de globe en grammofoon helemaal af en momenteel wordt er aan de spin gewerkt. Ontzettend leuk om te doen en het resultaat mag er zijn.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 21:13
cryptapix Gebruiker

Ik sluit me ook aan bij mijn voorgangers. Heb nu de globe klaar en het planetarium ligt nog te wachten.

Beantwoorden

27 februari 2021 om 00:29
WoLpH Gebruiker

Deze bouwpakketten zien er uit als slechte rips van de robotime bouwpaketten. Hetzelfde idee maar net een beetje minder…

Ik zou aanraden die eerst eens te bekijken, veruit de beste houten bouwpakketten die ik ooit geprobeerd heb.

Beantwoorden

28 februari 2021 om 23:06
Moderator Paul Moderator

Om dit als slechte rip-offs te bestempelen gaat wel erg ver. Enerzijds omdat je dat beoordeelt vanaf een plaatje zonder zelf ervaring te hebben met het merk Eco-Wood-Art, anderzijds omdat er meerdere merken zich bezighouden met dit type modelbouw.

We krijgen veel positieve reacties over de Eco-Wood-Art bouwpakketten, dus slecht is het zeker niet. Uiteraard mag jij de voorkeur hebben voor een ander merk. Daar ben ik (nog) niet mee bekend. :)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.