25 januari 2021 om 00:00
iBOOD

Fotoproducten

Product expert aanwezig

Fotoproducten
Vereeuwig je kiekjes.

Mooie foto gemaakt met je smartphone? Meer dan 50 likes op Facebook en bijna 100 hartjes op Instagram? Die verdient het om afgedrukt en/of opgehangen te worden! Deze thuisquarantaine lijkt ons een uitstekend moment om je gelukkige momenten uit het verleden te vereeuwigen.

Pro-tip: Valentijn is dichterbij dan je denkt! ;-)

25 januari 2021 om 07:15
homyrs Gebruiker

Is het ook mogelijk om 1 foto te plaatsen verdeeld op meerdere hexagons?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 20:36
Moderator Jim Moderator

Hi Homyrs,

Ik heb zelf e.e.a. geprobeerd op de site, maar ik krijg het alleen voor elkaar om aparte foto’s te selecteren.

Groet!

Jim

Beantwoorden

26 januari 2021 om 08:49
bas sie Gebruiker

Wat je kan doen is een foto op een lay-out van het aantal hexagons te leggen en die afzonderlijke hexagons als losse jpg’s/ foto’s te uploaden. Zo heb je de uiteindelijke door jezelf samengestelde lay-out van 1 foto op je muur. Even iemand met photoshop ervaring zoeken.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:15
viooltje3333 Gebruiker

Handig om te weten wanneer je gaat bestellen. Bron is hun eigen Trust pilot met ervaringen :

13 nov. 2020

Wat een drama bedrijf

Wat een drama bedrijf, hier bestel ik nooit meer iets! Ik heb gebruik gemaakt van 3 vouchers via iBood. Ik wilde dus een bestelling plaatsen waarin ik alledrie de vouchers kon gebruiken maar dit bleek niet mogelijk. Ik moest 3 verschillende bestellingen plaatsen en dus 3x €7,50 aan verzendkosten betalen en hier konden ze niks aan veranderen want dit had ik in de kleine lettertjes moeten lezen.Tijdens het bestellen zijn schijnbaar de vouchercodes door elkaar gekomen en heb ik niet de aangekochte korting volledig gekregen. Hier heb ik voor gemaild maar hier konden ze niks aan doen. Heb ik nog gevraagd of ze deze gemiste korting wel in een nieuwe voucher om konden zetten maar hier hebben ze niet eens meer op gereageerd. Ik vind zowel de klantenservice als de misleiding erg storend en wil anderen erop wijzen voordat je hier iets gaat bestellen!!!

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:56
window Gebruiker

Het klinkt eerder alsof je hebt geprobeerd ze te slim af te zijn en dat je vervolgens de deksel op je neus hebt gekregen. Beetje sneu om dit bericht op meerdere plekken te zetten.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 10:26
Official Product Expert Fotoproducten Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

Het is inderdaad niet mogelijk om per bestelling 3 vouchercodes te verzilveren, dit omdat het in ons systeem niet mogelijk is.

Dit staat overigens duidelijk bij de voorwaarden vermeld:

Per bestelling kan er 1 vouchercode worden ingeleverd. Per bestelling betaal je verzendkosten.

Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

Fijne dag!

Beantwoorden

26 januari 2021 om 14:19
verasategui Gebruiker

Dit is schrijnend. Alle details staan altijd netjes in de omschrijving. Het re-posten van een reactie van iemand die duidelijk beter wegblijft van het internet is zielig en intriest. Er ook nog een keer een volledige klantendienst bij betrekken die bestaat uit mensen die gewoon netjes hun werk doen is nog vele malen erger. Is het verveling? Geen idee. Ikzelf, familie en vrienden bestellen al bij iBood sinds ze nog maar net in hun kinderschoenen stonden en nog nooit hebben zij noch ikzelf problemen gehad. Ook niet met hun partnerbedrijven. Waarom steeds dezelfde anderen wel? Doe jezelf een keertje een plezier en doe eens een copy/paste van alle positieve recensies. Je gaat jezelf er echt wel beter door voelen. Denk daar maar eens een keertje over na.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 07:57
wbree Gebruiker

Tuinposter met € 7,50 verzendkosten. Dat is een beetje jammer….

Beantwoorden

25 januari 2021 om 08:25
marjolein.vink Gebruiker

Heb je enig idee hoe groot en zwaar zo’n rol is? Die past niet in een bubbeltjesenvelop…

Beantwoorden

25 januari 2021 om 09:59
irfankaya Gebruiker

Krijg je de codes meteen in je mail?

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:03
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi irfankaya,

Nee. Na afloop van deze deal bestellen we de gekochte codes bij de leverancier. Vervolgens sturen we deze naar alle kopers op. De verwachte verzenddatum van de codes is 1 februari 2021.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 17:08
Marcelpn Gebruiker

Zet dat dan in de deal

Beantwoorden

25 januari 2021 om 17:16

Hoi Marcelpn,

Bij al onze deals vind je onder het kopje “Verzendinformatie” de verwachte verzenddatum van de desbetreffende deal.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 11:08
arnol Gebruiker

Dat is het bestellen en leveren bij fotoproducten waarschijnlijk te laat voor valentijn. #helaas

Beantwoorden

25 januari 2021 om 11:19
Anxi82 Gebruiker

Ik ga toch 2 vouchers aankopen maar helaas geraak ik niet door de bestelprocedure. Als ik mijn details invul zie ik het volgende staan: Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in Nederland. Lijkt me vreemd want de vouchers worden meer dan waarschijnlijk per mail bezorgt.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 23:14
Moderator Paul Moderator

https://www.ibood.com/nl/nl/  voor Nederlandse iBOODers. 
https://www.ibood.com/be/nl/  voor Belgische iBOODers.

Voor de factuur is het nog steeds belangrijk om te weten in welk land je woont. :)

Beantwoorden

25 januari 2021 om 13:47
Feyenoord87 Gebruiker

Heb vannacht de 60*40 gekocht, staat bovenaan gratis verzending, maar nu staat er achter een tabje dat het 5,95 kost via hun site…erg flauw! Als ik dit wist had ik het niet gedaan. Verzendkosten zijn bijna net zo hoog als het product!

Ik vind het misleidend, ibood, aan jullie om dit beter te vermelden!

Beantwoorden

25 januari 2021 om 13:55

Hoi Feyenoord87,

De vermelding “Gratis verzending” slaat op de voucher zelf. Echter deze vermelding had hier inderdaad niet moeten staan, juist om de verwarring te voorkomen waar jij nu naar verwijst. Ik ga hier direct achteraan!

Voor nu kan ik je enkel aanraden om jouw bestelling kosteloos te annuleren via ‘Mijn iBOOD’ als je de deal nu niet meer interessant genoeg vindt.

Beantwoorden

25 januari 2021 om 15:46
homyrs Gebruiker

#reminder

Waarschijnlijk overheen gelezen.

Zie 1e berichtje

Beantwoorden

25 januari 2021 om 20:37
Moderator Jim Moderator

Hi Homyrs!

Sorry voor het lange wachten! Heb zojuist een antwoord geplaatst hierboven!

Groet,

Jim

Beantwoorden

25 januari 2021 om 19:52
Marcelpn Gebruiker

Wat is de prijs van 120×60cm?

Bedoel dan inclusief de korting??

Beantwoorden

25 januari 2021 om 20:37
Moderator Jim Moderator

Goedenavond Marcel!

Over welk van de fotoproducten gaat je vraag in dit geval?

Groet!

Jim

Beantwoorden

26 januari 2021 om 07:09
rony.smolders Gebruiker

Is dit een product van fotoboeken.nl?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 12:35

Hoi Rony,

Dit is van Fotoproducten.nl.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 10:18
Nickela Gebruiker

Dus even voor de duidelijkheid: Ik wil een foto op Aluminium van 150 bij 50 (wat dus geen standaard maat us maar een afwijkende maat die ook ingegeven kan worden op die site) . Dit kan ik als ik het goed begrijp ook bestellen met de voucher voor 80×120 op Aluminium.

Correct?

Wat wordt dan de prijs (ongeveer)?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 13:18
Nickela Gebruiker

Zou ik hier vandaag nog antwoord op kunnen krijgen?

Wat is het nut van de aanwezigheid van een expert als die niet of nauwelijks antwoord geeft?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 17:48

Hi Nickela,

Dat is correct. De prijs ligt lager dan die van de 120×80 cm. Er is geen restitutie mogelijk.

Een fijne avond gewenst!

Beantwoorden

26 januari 2021 om 12:27
Bussloo Gebruiker

10 maal Hexagon 22 x 19 is per stuk goedkoper dan 14 maal dezelfde Hexagon. Dat lijkt me een vreemde deal.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 19:53
Sass Gebruiker

De verzendkosten zijn volgens hier 5,95 maar op de site 7,50. Volgens de klantenservice van fotoproducten staat het fout op deze site. Hoe zit dit?

Beantwoorden

26 januari 2021 om 20:05
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond Sass,

Ik zie in de specificaties staan:

Verzendkosten zijn € 7,95. Dit bedrag reken je af bij het bestellen op fotoproducten.nl.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 20:16

Hi,

De verzendkosten die bij de deal zelf worden genoemd zijn leidend.

Ik hoop je voldoende hebben te geïnformeerd!

Fijne avond.

Beantwoorden

27 januari 2021 om 10:11
Sass Gebruiker

In de specificaties staat juist 5.95 (hexagons). Ik kan je een schermafbeelding sturen als je wilt.

Beantwoorden

27 januari 2021 om 10:22
Moderator Lisa Moderator

Ik heb het even nagevraagd, en de verzendkosten die wij daar aangeven zijn correct. Wellicht heb je de couponcode nog niet ingevuld (want dan zie je het pas)

Beantwoorden

27 januari 2021 om 11:25
Sass Gebruiker

Ik vind deze gang van zaken bijzonder. Het ene moment is wat er bij de specificaties staat leidend, behalve als dat niet klopt, dan is de site leidend. Zo kan ik nog wel wat noemen. Iets met willekeur. Zorg dan gewoon dat het klopt of geef toe dat er een fout is gemaakt. En ik vind dat IBOOD wel alle verschillen kan weten. Ik zeg toch ook op mijn werk niet (ziekenhuis) dat ik niet dat ik alle verschillen tussen de diverse medicatie helaas niet kan weten? Zou een mooie boel worden. Hopelijk is de kwaliteit van de spullen zo goed, dat het deze irritatie kan goed maken.

Beantwoorden

27 januari 2021 om 11:40

Hoi Sass,

Het eerdere antwoord van Lisa was niet geheel correct, dat is inmiddels aangepast.

De verzendkosten staan in de specificaties en die zijn leidend. Sorry voor de verwarring.

Beantwoorden

26 januari 2021 om 21:56
jorenlambrechts Gebruiker

Hi experts,

Ik wacht nog op een oplossing voor de vorige bestelling (kwaliteit was niet ok, hoewel we bijbetaalden voor een kwaliteitscontrole)

Laatste mailtje dateert van 30 dec en 8 januari.

Kunnen jullie een kijkje laten nemen aub?

Alvast bedankt!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 11:29

Hi,

Dankjewel voor je bericht. Wat is je ordernummer? Dan kunnen we het voor je oplossen.

Alvast bedankt en een fijne dag!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 19:34
jorenlambrechts Gebruiker

Hallo,

Ticketnummer is 1499397

Zou heel fijn zijn.

Bedankt

Beantwoorden

27 januari 2021 om 07:34
Mnon1991 Gebruiker

Is er bij de fotoboeken ook een mogelijkheid voor matte afwerking?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 16:24

Hi,

Op dit moment is deze mogelijkheid er helaas nog niet. Ik zet het op de wensenlijst.

Een fijne dag gewenst!

Beantwoorden

27 januari 2021 om 20:02
dentitten Gebruiker

Wanneer ik de voucher voor 10 hexagon foto’s hier koop. Dan moet ik uiteindelijk toch maar één keer verzendkosten betalen bij  fotoproducten.nl ?

Beantwoorden

27 januari 2021 om 20:19
Moderator Maartje Moderator

Hoi dentitten, Per bestelling bij fotoproducten.nl kan er 1 vouchercode worden ingeleverd. Per bestelling betaal je de verzendkosten. Dus als jij de deal koopt met de 10 hexagon foto’s voucher, betaal je 1x verzendkosten.

Stel je koopt 2x die deal (dus in totaal 20 hexagon foto’s) en je hebt dus 2 vouchers, dan moet je die op fotoproducten.nl in 2 verschillende bestellingen afrekenen. Dit gezien per bestelling er maar 1 vouchercode worden ingeleverd. Dan zou je dus 2x verzendkosten betalen.

Ik hoop dat je er zo uit komt! Mocht je de deal aanschaffen, alvast heel veel plezier met de toffe hexagon foto’s!

Beantwoorden

3 februari 2021 om 11:10
Roddersnl Gebruiker

Goedemiddag expert,

Ik heb onlangs besteld, verzending zou op 1 februari zijn maar tot op heden nog geen vouchercode op mijn e-mailadres mogen ontvangen.

Mijn order nummer is: SO5046925

Graag hoor ik of verzending al plaats heeft gevonden.

Met vriendelijke groet,

Rodders

Beantwoorden

3 februari 2021 om 23:55
Marco1 Gebruiker

Ik heb ook nog niks ontvangen. Dus hoop dat wij niet de enige zijn. Kan ibood of expert misschien helpen hiermee?

Beantwoorden

4 februari 2021 om 01:20
Moderator Paul Moderator

Afgelopen maandag hebben jullie een mail ontvangen die er uit ziet als een verzendbevestiging. Halverwege dit bericht staat de aangeschafte vouchercode vermeld.

Beantwoorden

4 februari 2021 om 08:52
Roddersnl Gebruiker

Dag Paul,

Jammer genoeg heb ik geen email gekregen, is dit vanaf een iBood of een ander e-mailadres verzonden?

Beantwoorden

7 februari 2021 om 02:42
Moderator Paul Moderator

De mail werd verstuurd naar het emailadres waarmee jouw iBOOD account geregistreerd staat. Ik zal de klantenservice vragen om je de vouchercode nogmaals toe te sturen.

Beantwoorden

7 februari 2021 om 09:26
Marco1 Gebruiker

Ik heb deze mail ook niet ontvangen, ook niet in ongewenste mail

Beantwoorden

9 februari 2021 om 08:14
Roddersnl Gebruiker

Voucher via email ontvangen waarvoor dank Paul!

Beantwoorden

7 februari 2021 om 10:54
Guido26 Gebruiker

Ik wilde een foto op canvas bestellen van 120 x 40cm. Omdat hierboven op de vraag van Nickela geantwoord is dat (bij een foto op aluminium) afwijkende maten ook mogelijk zijn, heb ik de voucher voor een foto op canvas van 120 x 80cm besteld. Wanneer ik de vouchercode voor die bestelling probeer toe te passen, krijg ik echter een melding dat de kortingscode niet toegepast kan worden. Als ik een foto van 120 x 80 probeer werkt het wel. Wat gaat hier mis? Zijn afwijkende maten voor canvas niet mogelijk?

Beantwoorden

7 februari 2021 om 11:49
michael71 Gebruiker

Wanneer wordt de voucher naar je gehaald want ik heb nog niets ontvangen.

Beantwoorden

17 februari 2021 om 17:22
Woutersophie Gebruiker

Ik heb ook nog steeds geen voucher ontvangen.

Mvg

Beantwoorden

12 april 2021 om 19:32
Fastkris Gebruiker

Hallo, zonet mijn foto’s besteld met mijn vouchers.

Hoe komt het dat ik na het invoeren van mijn code maar 52eu korting krijg op een foto van 60eu zonder dat ik ook maar enige optie genomen heb ?

Het gaat niet om de verzendkosten, die zijn er sowieso ook nog bijgekomen.

Mvg.

Beantwoorden

3 mei 2021 om 16:24
lieselcl Gebruiker

Hoe lang zijn de vouchers geldig? Ik vind dit niet terug in de mail met de vouchers.

Beantwoorden

4 mei 2021 om 01:09
Moderator Paul Moderator

De vouchers zijn 1 jaar geldig, dus tot 01-02-2022.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.