22 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Kamerplanten

Kamerplanten
GROEEEN!

Van de Lingo-grabbelbak naar de groen-graaibak bij Tuincentrum 't Groene Koopje. In deze Flash Sale is het groen dat de klok slaat. 

Planten zijn verbruiksproducten, retourneren is daarom niet mogelijk. Check de FAQ voor meer informatie.

22 februari 2021 om 00:27
janvanlinden Gebruiker

Hopelijk hebben de planten niet teveel afgezien door de koude en worden ze deftig afgeleverd. Enkele keren waren de planten het vrij vlug aan het begeven

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:03
Official Product Expert Herbie Expert Official Product Expert

Goedemorgen!

Wij zorgen altijd voor een 100% tevredenheid, dus mocht er iets mis zijn met onze planten neem altijd contact op met Ibood en wij zorgen voor een oplossing :)

Beantwoorden

22 februari 2021 om 07:32
michielv87 Gebruiker

Hier ook de vorige keer geen goede ervaring mee.. 2 vd 5 zijn inmiddels dood puur door slechte verzending… volgende keer ga ik ze weer zelf halen in het tuincentrum.

Oplossing van ibood: stuur ze maar terug… top idee!

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:11

Wij helpen u graag verder met een passende oplossing. Altijd contact opnemen met Ibood en zij sturen de vraag door naar ons. Wij kijken graag met u mee

Beantwoorden

22 februari 2021 om 07:51
Liejpen Gebruiker

Hier laatste levering ook in slechte toestand. 3 vd 5 planten hebben het heel zwaar, ik hoop ze nog te kunnen redden…jammer

Beantwoorden

22 februari 2021 om 07:52
Liejpen Gebruiker

De dracaena stond druipnat, kan niet de bedoeling zijn bij dit soort plant. Fout bij leverancier dus.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:04

Goedemorgen!

Heeft u al contact opgenomen met Ibood? Wij zorgen natuurlijk altijd voor een oplossing

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:12

Vervelend om te horen! Heeft u al contact opgenomen met Ibood? Wij kijken graag mee naar een passende oplossing

Beantwoorden

22 februari 2021 om 08:07
starsky_ned Gebruiker

Na deze berichten sla ik hoef ik niet meer te twijfelen.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:05

Goedemorgen,

Wij zorgen natuurlijk altijd voor 100% tevredenheid. Als er iets mis is met uw bestelling kijken we altijd mee naar een oplossing

Beantwoorden

22 februari 2021 om 08:37
Fluffy Gebruiker

Zelf ben ik wel tevreden over de levering van de planten. Goed en stevig ingepakt (grote plante verstevigd met stokjes).  Hooguit een beetje zand uit de pot, maar dat kieper je nadien er gewoon terug bij.

De planten doen het thuis nog altijd goed.

Beantwoorden

22 februari 2021 om 11:22
janvanlinden Gebruiker

Fluffv daar heb je gelijk in de sterkte van verpakking is inderdaad zeer goed maar plant kwamen zeik nat aan en deze mochten bijna geen water hebben

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:38

Wat goed om te horen! We hopen u snel weer verder te mogen helpen :)

Beantwoorden

22 februari 2021 om 09:11
Shadowjet Gebruiker

De afbeelding van het terrarium (vleesetende planten) laat een verlichtingsunit zien, in de specificatie vind ik hier niets van terug. Zit deze er wel bij?

Beantwoorden

22 februari 2021 om 09:22
robbert323 Gebruiker

In de omschrijving zie ik dat het 2 lichtjes heeft

Beantwoorden

22 februari 2021 om 10:09
KONING777 Gebruiker

En gaan die op batterijen of op het netstroom? Is mij ook niet duidelijk?

Beantwoorden

22 februari 2021 om 10:53
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen,

Deze gaan inderdaad op batterijen. De batterijen die er in kunnen zijn AA batterijen.

Beantwoorden

22 februari 2021 om 20:11
993ti Gebruiker

De vleesetende planten die ze laten zien zijn totaal niet geschikt voor een terrarium. Het zijn buitenplanten. De enige die geschikt is, is de Drosera Aliceae. Ik zie trouwens geen Sarracenia Psitacinna op de foto’s.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:16

Goedemorgen @993ti,

De vleesetende planten die in dit pakket zitten zijn uitermate geschikt om te houden in een terrarium. Elke vleesetende plant is een ‘moerasplant’ en daarmee prima geschikt om in een terrarium omgeving te houden. De soorten die worden geleverd is een diverse set, met geschikte planten.

Mocht je verder nog vragen hebben, horen we dit graag!

Beantwoorden

22 februari 2021 om 09:50
Greenpumpkin Gebruiker

Foto 3 bij de Alocasia Wentii betreft een plaatje van een Alocasia Macrorrhiza, een geheel andere plant. Zoiets van appel verkopen maar peren op het plaatje zetten.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:06

Goedemorgen

Bedankt voor uw oplettendheid. Dit laten we zo snel mogelijk aanpassen :)

Beantwoorden

22 februari 2021 om 10:34
Greenpumpkin Gebruiker

En hou er rekening mee dat men in Europa voor 99,9% de Monstera Borsigiana verkoopt ipv de Deliciosa.

Dus wil je deze aanschaffen om over een jaartje een eyecatcher te hebben van blad tegen een meter, forget it.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:22

Hoi @Greenpumpkin,

Voor zover wij weten is de commerciële soort die wordt verkocht in Nederland de Monstera Deliciosa, maar deze krijgt inderdaad geen bladeren van een meter. Hiervoor moeten we echt naar de tropen (zodra het ooit weer kan.. :))

Beantwoorden

22 februari 2021 om 13:04
Cab12345 Gebruiker

Ik heb in november ‘20 vijf luchtplanten besteld. Kwaliteit van de planten is niet altijd even goed. Twee van de bestelde planten sterven langzaam af. Hierover gebeld met klanten service, maar die laten je in de kou staan.  Let op Ibood geeft dus géén garantie.!! Bij Bakker.com krijg je gewoon 6 maanden garantie. Je betaalt er een fractie meer. Maar dan heb je wel garantie. En dat is dus geen-gezeur-garantie. Levende have bij Ibood is voor mij een no-go

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:07

Goedemorgen,

Als er iets mis is met de plantjes, neem alstublieft contact op met Ibood. Zij sturen de vraag naar ons door en wij zorgen voor een oplossing!

Beantwoorden

22 februari 2021 om 14:17
gsroet Gebruiker

Grappig, bij de vleesetende planten die los verkocht worden staat bij dat ze juist in de volle zon moeten staan. Bij de terrarium staat bij indirect want anders warmt het terrarium teveel op. Tja…. lastig hoor ;-)

Beantwoorden

22 februari 2021 om 20:07
993ti Gebruiker

Die worden getoond zijn niet eens kamerplanten (de sarracenia’s en dionaea). Volle zon, geen leidingwater, in turfstrooisel en nat houden. Knallen de bakken uit hier.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:22

Goedemorgen,

Bedankt voor uw oplettendheid. Dit laten we zo snel mogelijk aanpassen!

Beantwoorden

22 februari 2021 om 19:41
johan1712 Gebruiker

Aangezien je nergens potten kan kopen momenteel en ibood ook niet zo slim om zo’n verkoop tegelijk te doen zie ik er nu maar vanaf.

De vorige keer was ik wel tevreden

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:23

Goedemorgen Johan1712,

Heeft u onze Monstera Deliciosa in Siermand al gezien ;)?

Beantwoorden

23 februari 2021 om 08:23
hvdbelt Gebruiker

Ik ben al een aantal keer erg blij geweest met de plannen van ibood, t is dan ook dat ik ze nergens meer kwijt kan anders had ik echt nog een bestelling gedaan.

Voor in de tuin: blauwe regen, voor binnen skelet plant en een grote monstera gekocht.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:09

Goed om te horen dat de planten goed zijn bevallen!

We hopen u weer snel verder te kunnen helpen met prachtige planten :)

Beantwoorden

23 februari 2021 om 09:32
Sjassie Gebruiker

https://www.pelckmans.net/nl/zoeken?keyword=Kokospalm de helft goedkoper hier… Net als vele andere planten, ik rijd wel is tot daar dan.

Beantwoorden

23 februari 2021 om 11:19

Beste @Sjassie,

Het lijkt me verstandiger om bij iBood te bestellen. Het product zelf is inderdaad een stuk goedkoper, maar de verzendkosten voor dit product zitten op 99,00 euro. Best online daily offer bij iBood.

Beantwoorden

1 maart 2021 om 18:04
TimmehR Gebruiker

Ik heb (voor iedere plant apart, helaas) een reeks emails gekregen met eerst (25-2) de melding dat de bestelling is doorgegeven aan de leverancier en zojuist dat de bezorgafspraak is gemaakt met mij. Dat is niet het geval… Ook niks in de spam overigens.

Kan iBood hier iets zinnigs over zeggen? Het is natuurlijk veel vroeger dan gepland, dat vind ik niet erg, maar wel een rare communicatie zo.

En betekent dit wel dat de rest van mijn bestelling (SO5163139) gewoon  eerder verstuurd wordt en niet op de bepalende datum van deze planten?

Vast bedankt.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi TimmehR,

Mijn collega’s van onze klantenservice kunnen je hiermee verder helpen. Je kunt ze bereiken via customerservice@ibood.nl, 020-6811388, Facebook en Twitter.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 15:06
MarleenV Gebruiker

De (mini) vleesetende plantjes kwamen beschadigd aan. De bezorger ging niet zachtaardig om met de dozen. De hertshoornvaren heeft ook transportschade.

Les geleerd. Geen planten online bestellen.

Ik wacht met spanning op het derde deel van mijn bestelling.

Beantwoorden

4 maart 2021 om 21:48
Bora Gebruiker

Idem hier plantjes hebben wat schade opgelopen, hopelijk komen ze er nog door.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.