5 maart 2021 om 00:00
iBOOD

Droog Design

Droog Design
Ha-ha-ha!

Dit iconische Nederlandse designmerk benadert design met een typisch Hollandse stijl en droge humor. In deze Flash Sale koop jij de komische designproducten die je dagelijkse activiteiten een stukje leuker maken. Die smile komt niet meer van je gezicht af. ;)

5 maart 2021 om 00:32
danielwebb Gebruiker

kloppen de afmetingen van de opbergsysteem wel? 23cm lijkt me niet wat afgebeeld is.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:32
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi danielwebb,

De strap werkt het beste als deze uitgerekt is op 90cm, dan is er genoeg spanning om er spullen mee op te hangen.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 07:27
mirrick Gebruiker

Het lijkt mij dat dit de afmeting is uit de verpakking.  Om de werking optimaal te maken zal het uitgetrokken/gespannen moeten worden. Dan wordt het artikel dus langer. Ben wel benieuwd wat IBOOD hierover denkt!

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:32

Hoi mirrick,

Ik meen dat je hem uit kunt rekken tot 90 cm. Maar dat ga ik even dubbelchecken!

Beantwoorden

8 maart 2021 om 10:01

Hoi mirrick,

De strap werkt het beste als deze uitgerekt is op 90cm, dan is er genoeg spanning om er spullen mee op te hangen.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 07:28
Suusje77 Gebruiker

De foto’s zijn anders dan de maat die is afgebeeld, zo lijkt het. Dan is het wel misleidend als dat zo is.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 07:37
Suusje77 Gebruiker

Ik heb op de site van de ontwerper gekeken, is idd formaat vd verpakking. Hij kan tot max 90 cm worden uitgerekt.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:11
dvr Gebruiker

Vraag over de schommelzit: op de foto lijkt het zitoppervlak nogal glad. Voor een schommelzit wil je toch een beetje grip op het zitoppervlak.

Weet iemand of het oppervlak ’slippery’ is of toch wat weerstand biedt? Met dank.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:31

Hoi dvr,

Dat ga ik voor je uitzoeken!

Beantwoorden

7 maart 2021 om 12:26
dvr Gebruiker

Bedankt. Al een antwoord?

Beantwoorden

7 maart 2021 om 21:37
Moderator Paul Moderator

Er is vrijdag helaas nog geen antwoord verkregen vanuit de leverancier. Dit zal pas na het weekend verder opgevolgd kunnen worden.
Indien je de aanbieding niet mis wilt lopen, zou je de deal alvast kunnen aanschaffen, en op basis van het antwoord de bestelling behouden of annuleren voor verzending.

Beantwoorden

8 maart 2021 om 10:00

Hoi dvr,

Het zitoppervlak van de schommel heeft een griplaag.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 10:39
Zplus Gebruiker
5 maart 2021 om 11:48
theblowout Gebruiker

hoe zet je deze droog design vast op de want of muur, is dat met zuignap, of plakstrip, of met schroeven.

Beantwoorden

5 maart 2021 om 15:58

Hoi theblowout,

Dat moet ik even navragen!

Beantwoorden

7 maart 2021 om 00:19
buubdaman Gebruiker

Sucker: Wat is dit? Je hoeft niet meer te boren, maar waarvoor? Wat doet dit?

Beantwoorden

7 maart 2021 om 00:25
Moderator Paul Moderator

Het is een grote zuignap waar je dingen aan kan hangen. Daarom hoeft er niet geboord te worden. Je krijgt 4 stuks voor dat bedrag.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.