30 juli 2021 om 00:01
iBOOD

Buccan BBQ & Grill

Buccan BBQ & Grill
De vlam erin!

Barbecueën en grillen is niet zomaar koken, het is een kunst. Bij Buccan begrijpen ze dat. En jij als grillmeister ook. Daarom koop je in deze Flash Sale alles om je grill- én tafelkunsten verder te verfijnen. 

30 juli 2021 om 00:28
powernout Gebruiker

Als je deze producten licht intensief wil gaan gebruiken kan je beter uitwijken naar andere merken. De mankementen komen na twee jaar. En als je ze af en toe gebruikt ben je over 4 jaar aan de beurt om iets nieuws te kopen.

Specifiek over de smoker: deze is van erg dun staal en erg temperatuur gevoelig.

De firestarter en de smoker box zijn overigens wel aardig, maar voor vijf euro meer koop je betere productien.

Zo mijn bijdrage.

30 juli 2021 om 09:05
Lrdntzz Gebruiker

Klopt, het zwart is er langs een zijde al af door de hitte z’n begint stilaan te roesten. Ik heb ze opnieuw moeten behandelen met hittebestendige spray . Zou niet mogen na 1 jaar.

31 juli 2021 om 22:00
Msf1971 Gebruiker

Deze barbecue borstel bij bol.com is nog voordeliger dan I-Bood €9,95 gratis verzending

https://www.bol.com/nl/nl/p/buccan-bbq-3-in-1-barbecue-borstel-zwart/9200000095878164/

1 augustus 2021 om 16:18
kg Gebruiker

Is de beschermhoes voor de Smokey Egg de versie voor de ‘compact’ die ik enkele weken geleden terug bij jullie kocht?

1 augustus 2021 om 18:21
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond kg,

Als moderator zijnde kan ik je bestellingen niet inzien. Ik kan hier dus geen antwoord op geven.

1 augustus 2021 om 19:00
aidenape Gebruiker

Vorig jaar de draagbare bbq hier gekocht. Door de hitte zitten er al grote roestplekken op. Ook waren na 1 x gebruiken al enkele revetten weg. Al bij al zijn wij tevreden van de bbq op zichzelf, maar volgend jaar zal deze wel alweer aan vervanging toe zijn.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.