2 augustus 2021 om 00:00
iBOOD

Royal Textile Beddengoed

Royal Textile Beddengoed
Beddengoed? Beddenbeter.

Waarom doen mensen niet aan een winterslaap? We weten zeker dat de wereld een mooiere plek zou zijn als iedereen gewoon een paar maanden lang zou slapen. Dat bedachten we ons na een nachtje onder het beddengoed in deze Flash Sale. Probeer het ook eens! ;)

2 augustus 2021 om 08:40
chrisderoover Gebruiker

Betreft Overtrek Katoen 200 x 220: wat is de exacte samenstelling van ‘blended katoen’? Wat is de max. wastemperatuur? Wat is het gewicht?

Beantwoorden

2 augustus 2021 om 10:09
Moderator Nouchka iBOOD Moderator

Hi chrisderoover,

1. Blended katoen is bij Sleeptime een mix van 80% katoen en 20% polyester
2. De maximale wastemperatuur is 40 graden (ook geschikt voor de droger)
3. Het gewicht is rond de 1,3 kg.

Beantwoorden

3 augustus 2021 om 00:51
1deniz Gebruiker

Ik wil hoeslakens van 90 x100 cm bestellen welke moet ik nemen het is heel erg onduidelijk, ik kan namelijk niet kiezen hier staan alle maten 80.90.100/200/220?

Beantwoorden

3 augustus 2021 om 07:34
Moderator Lisa Moderator

Goedemorgen 1deniz,

Ben je zeker van de maat? Want dat zou een bijna vierkant hoeslaken worden.
Vanwege de flexibiliteit in de hoeken hoef je niet te kiezen, maar zijn deze hoeslakens geschikt voor matrassen met een breedte tussen 80 en 100 cm. Heb je een kleiner matras (80) kan je ze wat strakker om de hoeken trekken. De lengte van het matras moet tussen de 200 en 220 liggen.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.