3 december 2021 om 00:00
iBOOD

Woonoutlet

Woonoutlet
Alles voor een prikkie!

In deze opruimingsflash scoor jij de allermooiste items voor in en rondom het huis. Zónder dat je je bankrekening hoeft te plunderen.

4 december 2021 om 08:14
Anton68 Gebruiker

*knip*

Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

4 december 2021 om 20:43
Anton68 Gebruiker

Dit is geen prijsvergelijking

5 december 2021 om 00:58
H.E.M. Gebruiker

Is het mogelijk de

Kick Eetkamerstoel Lenn Velvet te bestellen in alle vier kleuren tegelijk?. Dus vier stoelen in vier verschillende kleuren

5 december 2021 om 01:39
Moderator Paul Moderator

Deze stoelen staan niet in de Woonoutlet flashsale, maar in de Kick Collection flashsale. 
Ze worden per 2 stuks verkocht. Per set zijn ze dezelfde kleur.
Je kan wel meerdere sets aanschaffen door eerst de ene kleur in de winkelmand te plaatsen, op Verder Winkelen te klikken en daarna een andere kleur te selecteren.

Als je 4 stoelen nodig hebt, kan dat dus in 2 verschillende kleuren. 
Als je perse 4 verschillende kleuren wilt, zal je 8 stoelen moeten kopen.

5 december 2021 om 06:05
panzertand Gebruiker

Stukje feedback op deze stoeltjes. Ik heb er eerder twee gekocht via iBood. Deze staan in de speelkamer van de kinderen en zijn behoorlijk doorgezakt terwijl er dus vrijwel nooit een volwassen persoon op zit. Als ik er als volwassene op ga zitten zit ik letterlijk op de houten bekisting door rondom het zitvlak zit aan de binnenkant van de stoel. Helaas geen goede kwaliteit, ik zou er ver van weg blijven.

5 december 2021 om 06:07
panzertand Gebruiker

Aanvulling: Gekocht op 24 december 2020, nog geen jaar oud dus.

6 december 2021 om 09:36
Dennis78 Gebruiker

*knip*

Edited by: Niek

Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.

6 december 2021 om 09:39
Dennis78 Gebruiker

Dat is met pu leder excuus

6 december 2021 om 12:46
hemilaem1 Gebruiker

Betreft: 6x Twentse Damast Baddoek 60 x 110 cm. Hoeveel grams zijn de handdoeken en zijn het fijne, zachte handdoeken?

6 december 2021 om 16:02
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Hemilaem1, ik ga dit voor je navragen omdat ik die informatie zelf niet heb kunnen vinden. #wordtvervolgd

7 december 2021 om 09:38
Moderator Youri iBOOD Moderator

Hi Hemilaem, helaas heb ik nu pas het antwoord voor je, maar het gaat hier om handdoeken van 450gr / m2. Ze zijn lekker zacht en er wordt daarnaast aangeraden om niet te veel wasverzachter te gebruiken.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.