Je hebt nu met dit koude weer alle tijd om je eens goed uit te sloven in de keuken. En een goede kok heeft goed materiaal nodig. En je voelt 'em al aankomen: dat vind je in deze Flash Sale. Allemaal van Pyrex!
Goedemorgen jonghb,
Wanneer je even zoekt op pyrex expert touch ervaringen, dan vind je wel verschillende reviews. Misschien zijn er ook forummers die ervaring hebben met deze pannen en dit willen delen.
De Pyrex Origin+ pan: de pan zelf is van redelijke kwaliteit. De bevestiging van de stelen is van slechte kwaliteit. Steel zit los. Kan niet vast genoeg geschroefd worden.
Zijn de handvaten van de pannen ovenbestendig zodat de pannen ook in de oven kunnen?
Goedemorgen johanenvicky,
Van welke serie pannen wil je dat weten?
Beste,
Van beide types koekenpannen.
Mvg
Johan
Goedemorgen Johan,
Ze zijn niet geschikt voor de oven.
bedankt
@moderator: waarom zetten jullie foto’s op het overzicht van zaken die je niet kan kopen? Bvb de bakvorm: staat niet te koop. Is dat clickbait?
Goedemorgen gebruiker102,
Dat zijn sfeer foto’s om aan te geven om wat voor categorie het gaat, maar we gaan je feedback doorgeven aan iBOOD.
Dank je om de feedback door te geven want het is echt wel foute clickbait.
Bijkomend (constructief bedoeld); op diezelfde overzichten zijn de lichte letters op lichte achtergrond soms amper leesbaar. Zo erg dat ik soms zelfs gewoon voorbij scroll wanneer ik het niet kan lezen. Pure tijdverspilling.
Wat is het verschil tussen de serie C&F en C&H?
Beide mogen in de vriezer, oven en microgolf… dus ik weet niet waar men het verschil legt.
Goedemiddag fieke_892,
Dat ga ik voor je navragen.
De C&F serie heeft een deksel die niet magnetronbestendig is.
De C&H serie heeft een deksel met stoomventiel, speciaal voor magnetron.
Zijn er ook ergens reviews te vinden van deze pannen? Ben erg benieuwd.