10 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Verkoelend beddengoed

Verkoelend beddengoed
Goed toeven, tukkie doen.

In de zomer wil je nooit naar je warme bed, maar straks wil je er niet meer uitkomen. In deze Flash Sale vindt je beddengoed dat zorgt voor voldoende warmte- en vochtafvoer. Niet meer zweten en puffen, maar gewoon lekker slapen.

Keep it cool! ;)

10 augustus 2022 om 00:43
knuflook Gebruiker

wat is er verkoelend aan de tencel topper van fresh & co?

10 augustus 2022 om 14:45
Moderator Lisa Moderator

Hoi knuflook,

Ik lees hier in de omschrijving het volgende over: De tijk van dit topdekmatras is gemaakt van Tencel, een zachte, ademende stof. Hierdoor slaap je fijn in zowel de winter als zomer. Het voordeel van Tencel is dat het beter water absorbeert dan katoen. En het droogt ook nog eens sneller!

10 augustus 2022 om 15:38
knuflook Gebruiker

hoi Lisa, dat las ik ook en ik begrijp niet wat daar verkoelend aan is.

10 augustus 2022 om 07:43
The-Source Gebruiker

Een dekbed met 400gr/m2 is meestal een winter dekbed.

Mijn bamboe dekbed heeft 150gr/m2. En mijn zomer deel van 4 seizoenen dekbed is 200gr/m2

Deze 400gr/m2 staat in ieder geval bij de 200*220 vermeld en twijfel er erg aan of dat goed is.

14 augustus 2022 om 16:21
BasMoons Gebruiker

Valt het Dreamhuis dekbedovertrek echt tot aan de grond? Zit er extra stof aan de zijkanten? Of is het gezichtsbedrog en is het een foto van een kleiner bed met een groot dekbedovertrek?

15 augustus 2022 om 12:22
Moderator Niek Moderator

Goedemiddag BasMoons,

Helaas hebben we je vraag niet op tijd kunnen beantwoorden. Mocht je nog een antwoord willen, dan horen we het graag en zoeken we dit voor je uit.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.