Goedenavond TomRotterdam,
Bij welke deal ontbreken de maten?
Bijvoorbeeld al de wooden Amsterdam bureau organisers inclusief de pennenbak en de plantenbak…
voor de houten wereldkaart; in de beschrijving staat de vermelding vna de kleinere eilanden verkrijgbaar als set apart. Deze kan ik niet vinden (zelfs niet bij wooden amsterdam zelf)
Zitten de eilanden zoals Japan en Nieuw Zeeland er wel bij?
Blijkbaar zit er bij deze wereldkaart normaal ook 72 pinpoints bij (of toch volgens de website van WA). Gaat het hier bij Ibood dan om een ouder model van de wereldkaart?
dit is de eilanden set volgens mij;
Hi Butcher,
Dank voor je vraag. De 72 pinpoints zitten ook bij de wereldkaarten die gekocht worden op iBood. Deze pinpoints zijn vernieuwd en misschien is de tekst op iBood niet aangepast sinds de vorige keer. Dat is inderdaad onduidelijk.
Eilanden als Japan en Nieuw Zeeland zitten er standaard bij. Eilanden die eigenlijk op deze schaal niet zichtbaar zouden zijn hebben wij uitvergroot en in een apart product vormgegeven. Dit extra add-on product is alleen via onze eigen webshop verkrijgbaar. Denk dan aan:
Aruba
Bahamas
Bonaire
Canarische eilanden
Curacao
Galapagos eilanden
Hawaii
Jamaica
Malta
Mauritius
Miyajima-eiland
Nieuw-Caledonië
Newfoundland
Okinawa
Puerto Rico
Réunion
Sardegna
Svalbard
Taiwan
Met vriendelijke groet,
Wieger Josemans
Wooden Amsterdam
Hi Buitking,
Dit zou ik afraden. Op deze manier kan het zijn dat het vilt en de kurklaag los van elkaar raken.
Met vriendelijke groet,
Wieger Josemans
Wooden Amsterdam
*knip*
Edited by: Lisa
Prijsvergelijkingen zijn alleen toegestaan met een directe link naar een identiek product.
Waarom staat er korting tot 71% als geen één item 71% korting heeft?
Wooden Amsterdam Houten Horloge Raw Series Ebben werd aangeboden met 71% korting ten opzichte van de adviesprijs. Maar deze deal is inmiddels uitverkocht.
wat is de minimum dikte van de laptop die past er in?