6 januari 2023 om 00:00
iBOOD

Helemaal gek!

Helemaal gek!

Weg voor zo weinig?

Inderdaad ja! Maar je moet wel snel zijn, anders grijp je mis. Van deze hardlopers hebben we nog maar een paar - en soms zelfs één! - liggen, dus flex die muisvinger en wees er gauw bij.

6 januari 2023 om 01:53
TR1 Gebruiker

Kan je de deconic zweefparasol ook 360graden draaien?

Beantwoorden

6 januari 2023 om 08:16
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen TR1,

Dat ga ik voor je navragen.

Beantwoorden

6 januari 2023 om 13:06
TheRabbit Gebruiker

Keter Brightwood Kussenbox van 455 L :  ” Adviesprijs 1489,96 € “  … Ik veronderstel dat de komma een plaatsje mag opgeschoven worden.

Beantwoorden

6 januari 2023 om 16:04
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag TheRabbit,

Ik denk ook dat daar iets mis gaat. Ik ga het doorgeven, dankjewel!

Beantwoorden

6 januari 2023 om 20:54
joachimdw Gebruiker

De bolderkarren met dak mogen wel wat vaker voorbij komen helaas deze deal gemist ..

Beantwoorden

7 januari 2023 om 07:12
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen joachimdw,

Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.

Beantwoorden

7 januari 2023 om 12:07
F.D. Gebruiker

Goedendag.

Ik heb een vraag over de leren stoelen van feel home.

Ik kan ze alleen per 4 bestellen maar wil er graag zes tegelijk.

En verzendkosten bedraagt 8.95. Maar in de winkelmand 19.95

Mvg.

Beantwoorden

7 januari 2023 om 17:54
Moderator Lisa Moderator

Goedemiddag F.D.,

Je kan dit alleen in 2 aparte bestellingen doen, om opkopen te voorkomen. Ze zijn op dit moment al uitverkocht zie ik.

Beantwoorden

7 januari 2023 om 22:57
Moderator Paul Moderator

De indicatie van de verzendkosten is altijd gebaseerd op 1x de deal. Wanneer je meerdere stuks aanschaft en/of andere deals toevoegt, wordt het pakket zwaarder en kan het tarief mee veranderen.

Beantwoorden

9 januari 2023 om 12:30
woutertju Gebruiker

Site is mega traag

Beantwoorden

9 januari 2023 om 13:11
luguberreleo Gebruiker

Ik kan niks laden , foto’s van de producten komen niet te voor schijn

Beantwoorden

9 januari 2023 om 14:27
BenSerap Gebruiker

hier ook zo, ingelogd via laptop en.. geen probleem meer ;)

Beantwoorden

9 januari 2023 om 21:47
scorpion31176 Gebruiker

Ik zet de vraag er maar weer een keer op. Misschien dat er deze keer een reactie komt

Waarom staan er 18 artikelen die uitverkocht zijn en ik zie Maar 8 die nog beschikbaar zijn.

Waarom laat je de uitverkochte artikelen staan? Ik en vast vele anderen vinden het erg vervelend om langs 18 plaatjes te gaan van dingen die ik niet kan kopen.

Ik wil zien wat er te koop IS en niet niet WAS mijn aandachtsspanne is, zeker als ik alleen maar uitverkochte artikelen zie snel op en zowel ik mis misschien een goede deal en iBOOD mist zijn inkomsten daarvan.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.