Keter Brightwood Kussenbox van 455 L : ” Adviesprijs 1489,96 € “ … Ik veronderstel dat de komma een plaatsje mag opgeschoven worden.
Goedemiddag TheRabbit,
Ik denk ook dat daar iets mis gaat. Ik ga het doorgeven, dankjewel!
De bolderkarren met dak mogen wel wat vaker voorbij komen helaas deze deal gemist ..
Goedemorgen joachimdw,
Je kunt altijd de inkopers tippen en wie weet komen ze nog eens voorbij. Voor het tip iBOOD forum klik hier.
Goedendag.
Ik heb een vraag over de leren stoelen van feel home.
Ik kan ze alleen per 4 bestellen maar wil er graag zes tegelijk.
En verzendkosten bedraagt 8.95. Maar in de winkelmand 19.95
Mvg.
Goedemiddag F.D.,
Je kan dit alleen in 2 aparte bestellingen doen, om opkopen te voorkomen. Ze zijn op dit moment al uitverkocht zie ik.
De indicatie van de verzendkosten is altijd gebaseerd op 1x de deal. Wanneer je meerdere stuks aanschaft en/of andere deals toevoegt, wordt het pakket zwaarder en kan het tarief mee veranderen.
Ik kan niks laden , foto’s van de producten komen niet te voor schijn
hier ook zo, ingelogd via laptop en.. geen probleem meer ;)
Ik zet de vraag er maar weer een keer op. Misschien dat er deze keer een reactie komt
Waarom staan er 18 artikelen die uitverkocht zijn en ik zie Maar 8 die nog beschikbaar zijn.
Waarom laat je de uitverkochte artikelen staan? Ik en vast vele anderen vinden het erg vervelend om langs 18 plaatjes te gaan van dingen die ik niet kan kopen.
Ik wil zien wat er te koop IS en niet niet WAS mijn aandachtsspanne is, zeker als ik alleen maar uitverkochte artikelen zie snel op en zowel ik mis misschien een goede deal en iBOOD mist zijn inkomsten daarvan.
Kan je de deconic zweefparasol ook 360graden draaien?