Mooie foto gemaakt met je smartphone? Die verdient het om afgedrukt en/of opgehangen te worden! Vereeuwig je gelukkige momenten.
Welk product bedoel je precies? Je kunt altijd een groter formaat kiezen en bijbetalen.
Hoop je vraag te hebben beantwoord.
Fijne dag!
Als fotoboeken.nl nog eens een aanbieding heeft ben ik graag opnieuw van de partij. Maar deze laat ik wederom aan mij voorbij gaan. Ervaringen waren matig tot slecht, dus na 3 kansen kan ik zonder problemen passen! Fotoboeken.nl terug iBood, AUB?
Ik ben ook fan van de boeken van Fotoboeken.nl.
Helaas heb ik van andere aanbieders veel mindere ervaringen. Ik laat deze dus ook lopen en ga voor de boeken van Fotoboeken.nl.
ik heb dezelfde ervaring!!
Kun je aangeven waarom je de ervaring matig vind? Wij zijn namelijk erg benieuwd waar we ons dan in zouden kunnen verbeteren.
Hallo,
Onze ervaring was matig omdat wij meerdere vouchers hebben gekocht voor (grote) fotoalbums.
Echter toen wij de fotoalbums wilde maken kwamen wij erachter dat je iedere foto individueel moet uploaden.
En ik bedoel het hele proces elke keer opnieuw per foto.
Per foto ben je dus wel 6 a 8 klikken bezig en als je meerdere vouchers hebt besteld voor fotoalbums met 60+ fotos is dit geen doen.
Zowel op de telefoon als op de laptop hetzelfde verhaal.
Na 10 minuten hebben we het uit pure frustratie opgegeven en zijn dus onze €50 kwijt voor niets.
Mijn ervaringen met fotoproducten zijn ook slecht. De kwaliteit is slecht. IBOOD zou deze aanbieder beter weren tot de kwaliteit verbeterd.
Kun je aangeven wat je precies slecht vind? Wij zijn hier erg benieuwd naar aangezien we veel positieve berichten ontvangen op onze deals.
Kun je contact opnemen met onze klantenservice?
Op de overzichtspagina wordt canvascompany vermeld als leverancier van de fotoboeken. Bij de specificaties van de fotoboeken staat fotoproducten.nl. Welke leverancier is het nou?
De website is fotoproducten.nl en het bedrijf erachter is canvascompany. Kortom; één en dezelfde leverancier. :)
Kan bestelling niet plaatsen . Kies een juiste vervaldatum van mijn Mastercard krijg ik als opmerking terwijl de vervaldatum die ik in vul wel correct is .
Dat is helaas een probleem dat je bij Mastercard zou moeten aangeven.
wat zijn de afmetingen van het spatscherm en van welke materiaal is het spatscherm gemaak?
Hier kun je zelf een afbeelding en formaat kiezen, je kunt dus ook zien wat het formaat voor jouw kost:
https://www.canvascompany.nl/spatscherm-keuken-collecties.html
Begrijp ik dan goed dat de voucher voor het spatscherm € 100 korting geeft op de totaalprijs, ongeacht het formaat?
En zoals hiervoor al gevraagd, van welk materiaal is het spatscherm gemaakt?
Het klopt dat de voucher € 100 korting geeft op de totaalprijs. Materiaal:
- 3 mm dik dibond
- Hittebestendige coating
Mijn inductiefornuis is 80×52 cm. De voucher voor de inductiebeschermer geldt voor 70×52 cm. Kan ik die voucher desondanks gebruiken, en betaal ik dan bijvoorbeeld het verschil in prijs bij, of werkt de voucher niet bij een groter formaat?
Hallo,
Dat is correct, de voucher werkt altijd als korting dus dat moet lukken.
Fijne dag!
Ook hier weer de geldigheid op 1 jaar i.p.v. voorheen (in strijd met de wet) een paar maanden, keurig (al is het minimaal, maar goed). Eindelijk.
En die paar recente gevallen in januari zullen we dan maar als gewenning beschouwen…
Kan ik met de voucher ook een kleinere bestellen 40×40 (ipv 50×50). Er hangen nl al 2 in deze maat in ons huis dus dat staat er mooier bij. Of betaal ik dan de normale prijs die ze op hun website hebben staan?
Mag ik nog antwoord op de vragen die ik gisteren al gesteld heb?
1. Mijn inductiefornuis is 80×52 cm. De voucher voor de inductiebeschermer geldt voor 70×52 cm. Kan ik die voucher desondanks gebruiken, en betaal ik dan bijvoorbeeld het verschil in prijs bij, of werkt de voucher niet bij een groter formaat?
2. Er staan geen afmetingen bij de voucher voor het spatscherm. Geeft deze voucher dan simpelweg € 100 korting op de totaalprijs, ongeacht het formaat?
3. Van welk materiaal is het spatscherm gemaakt?
Alvast bedankt!
Goedemorgen RL85,
Ik ga even navragen of de product expert je vraag kan beantwoorden.
Goedemorgen,
Ik heb je vragen los beantwoord. Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd en een fijne dag!
Mijn ervaring is ook slecht, tot 2 maal toe beschadigd en kromme fotos geleverd. Na het monteren volgens de instructies viel 1 foto na 5 minuten van de muur wat resulteert in een compleet verwoeste plint die we nu moeten vervangen en een foto die maar de filistijnen is.
Mijn advies, geef wat meer uit en haal t ergens anders.
Kun je de voucher ook gebruiken om een oude meester op canvas via de website te bestellen? En wordt dan het kortingsbedrag in mindering gebracht op het bedrag van de oude meester?
2 vouchers besteld voor 40×60 plexi, wanneer ik dit formaat bestel, geef de site een prijs van 65 euro en de korting is maar 57 euro, ik heb geen enkele extra optie gekozen maar de vouder geeft gewoon 8 euro te weinig korting. dit is niet de eerste keer dat de korting niet overeenkomt. Maak duidelijke afspraken met fotoproducten dat de korting wel moet kloppen.
Alleen deze maat of meerdere mogelijkheden?