26 februari 2021 om 00:00
iBOOD

Millennium Schaakcomputer | The King Performance

Ook verkrijgbaar in Computer and Chess Link

Millennium Schaakcomputer | The King Performance Millennium Chess Computer | The King Performance + ChessLink

Verbeter je skills met deze veelzijdige schaakcomputer en wordt de nieuwe Beth Harmon/Bobby Fischer, maar dan zonder eigenaardigheden (die komen wel als deze lockdown te lang duurt).

26 februari 2021 om 11:08
Parraaa Gebruiker

Dit is wel de mooiste en meest luxe schaakcomputer die ik ooit gezien heb. Tof o mvoorbij te zien komen bij Ibood.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:47
berendsjo Gebruiker

Welke adapter wordt meegeleverd want ik zie geen afbeelding hiervan. Is de adapter een batterypack zodat je ook buiten kan spelen zonder direct verbinding naar net stroomnetwerk?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:13
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi berendsjo,

Je dient hem via de meegeleverde stekker aan te sluiten op het stroomnet. Er zit gewoon een EU stekker bij.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 11:51
berendsjo Gebruiker

Ik dat er een Chess Volt Schaakcompter accupack leverbaar is. Jullie laten foto zien bij de aanbieding dat je buiten op de terrastafel kan schaken.

Maar dan moet je wel de extra accessoire aankopen, of zit die er bij?

Anders is de aanbieding ergens misleidend op basis van de afbeeldingen die zijn toegevoegd in deze aanbieding.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 12:14

Hoi berendsjo,

Bij onze aanbieding wordt geen accupack meegeleverd!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 13:31
berendsjo Gebruiker

das jammer, die indruk werd wel gewekt.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 13:52

Hoi berendsjo,

Dat snap ik inderdaad. We hebben de afbeeldingen na je melding eerder vanmiddag verwijderd.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 14:01
joris1970 Gebruiker

ok, ik weet het is maar 50€ verschil met de officiële winkels… ik weet dat jullie de richtprijs van de fabrikant gebruiken… wat weinig verschil voor iets dat ik eigenlijk niet nodig heb, en zelfs nooit aan gedacht heb om te kopen… Maar nu ik het gezien heb eigenlijk wel wil. 9/10 kansen om ergens in een kast te belanden maar ja.  Pfffff impuls aankopen, maak het wat goedkoper, en ik val er wel voor.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:49
peetpp Gebruiker

maar het staat naar het schijnt ook wel mooi in de kast …

Beantwoorden

26 februari 2021 om 14:28
rv3 Gebruiker

Herkent de computer de stukken op het bord? Maw. Kun je een willekeurige stelling op het bord zetten om te analyseren?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:48

Hoi rv3,

Dit ben ik even aan het uitzoeken!

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:52
peetpp Gebruiker

ben ik ook wel benieuw naar al vermoed ik van niet, anders zouden volgens mij elk schaakstuk apart kunnen herkend worden door het bord, vermoed wel dat je kunt ingeven met welke beginstelling je gaat starten.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:19
peetpp Gebruiker

Heb de Nederlandstalige handleidig doorlopen en het bord herkend niet over welk stuk het gaat, dat moet je zelf aanduiden en dan met dat stuk op de gewenste vak zetten met een lichte druk (onder 5.8 pag. 13)

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:42

Hoi rv3,

De computer kan, zoals peetpp terecht stelt, niet analyseren waar welke stukken geplaatst zijn.

Beantwoorden

26 februari 2021 om 15:54
peetpp Gebruiker

Heb wel interesse en heb een accu powerpack dat o.m. 9 volt kan genereren, alleen zou ik graag weten over welke DC input stekker past in het schaakbord???

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:43

Hoi peetpp.

Kun je iets met deze afbeelding van de aansluitingen?

Beantwoorden

26 februari 2021 om 18:25
peetpp Gebruiker

bedankt, had het ondertussen ook al een afbeelding van de stekker van zo’n accupack, lijkt erg sterk op een standaard DC 5.5 mm plug al kan de grootte wat afwijken maar bij dat powerpack zaten verloopplugs in alle maten en vormen, dus dat moet wellicht lukken, handig voor buiten dus

Beantwoorden

26 februari 2021 om 16:16
peetpp Gebruiker

Op de site van Millenium kun je een Nederlandstalig handleiding downloaden.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.