13 augustus 2022 om 00:00
iBOOD

Lanterfant Gerard Buitenoven Roest

Ook verkrijgbaar in Mario Pizzaschep

Lanterfant Gerard Buitenoven Roest Lanterfant Mario Pizzaschep

Ga voor Gerard, bak ze lekker bruin en maak het gezellig. Proost! "Hey Geer! Smijt jij er effe wat eten tegenaan!?" :)

13 augustus 2022 om 00:13
aux Gebruiker

Hoe dik is het staal van deze oven?

13 augustus 2022 om 00:18
Feyenoord87 Gebruiker

Kenmerken

Kleur: Roest Zwart
Materiaal: Staal
Staaldikte: 0,1 cm
Rookkanaal: 95 cm
Pizzaoven: 35 cm x 38 cm x 23 cm
Weerbestendig: Ja
Soort: Buitenhaard Buitenoven

Afmetingen & gewicht

Lengte: 40 cm
Breedte: 38 cm
Hoogte: 180 cm
Gewicht: 27 kg

Dit ontvang je

Buitenoven, schoorsteen, twee pizzastenen, schoorsteenkapje, rooster, grillrooster, montagematerialen, handleiding en onderhoudsinstructies

13 augustus 2022 om 00:21
mvanmaarle Gebruiker

Als ik het goed lees dan is het maar 1 mm.

Dat is te weinig voor een pizza oven. Minimaal 2 mm gewenst en liever zelfs 3 mm! Denk dat het zonde van de centen is. Ik zie het er verder ook niet staan maar ik neem aan dat het CorTen staal is?!

13 augustus 2022 om 06:17
arjenbak Gebruiker

voor deze prijs krijg je geen 3mm staal natuurlijk…

13 augustus 2022 om 00:53
peterderooij Gebruiker

Stukje uit review; https://www.justforkoks.nl/review-lanterfant-gerard-buitenoven/

Inmiddels hebben we de Lanterfant Gerard aan de kant geschoven. Letterlijk. Het staal blijkt te dun en begint in dit eerste seizoen van gebruik al te verbuigen. Hierdoor verliest de prachtige machine haar strakke vormen. Bij het uitgestanste Lanterfant logo, scheurt het metaal zelfs doordat de bovenkant veel heter wordt dan de onderkant. Hier is teveel bespaard op het materiaal en niet genoeg doorgetest voor de BBQ in productie is genomen.

13 augustus 2022 om 04:14
Zenge Gebruiker

Leuk ding, maar ik heb zelf gekozen voor een Weltevree pizza oven afgelopen voorjaar. Nog geen moment spijt van gehad. Deze was wel een smak duurder dan die uit deze deal, maar vermoedelijk oool een stuk duurzamer.

13 augustus 2022 om 07:29
berget Gebruiker

Om je uit de droom te helpen: die is nauwelijks beter dan deze (vermoedelijk) is. Is bij ons ook doorgeroest, pizzasteen leuke gimmick maar het blijft gewoon een convectie oven i.p.v. een echte pizza oven, BBQ lukt niet meer omdat de houders weg zijn geroest en sowieso is de hoogte verre van optimaal, bovenkant als bakplaat klinkt leuk, maar je grillt op roest (nooit gedaan). Misschien om een pannetje saus op warm te houden.

Kortom: ik zou de Weltevree niemand aanraden en deze al helemaal niet als hij kwalitatief nog minder is

13 augustus 2022 om 08:11
Binnenmars Gebruiker

Als het je om pizza gaat koop je voor dit geld beter een Ooni.

13 augustus 2022 om 08:13
hallo6143daaAsdhshfj Gebruiker

Blik van 1 mm is niet erg indrukwekkend voor een oventje.

13 augustus 2022 om 09:40
bmwk100lt Gebruiker

Dat maffe kapje van de schoorsteen weg laten de rook gaat dan recht omhoog.  En zoals al gemeld veel te dun staal.  Leeg halen vd as is ook vervelend daar heb je eigenlijk weer een as zuiger voor nodig.  Ik vond de temperatuur ook lastig te regelen.

Dus als pizza oven niet handig,  Als extra tuinkachel een prima koop

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.