Ik.moest ook zoeken maar ze zijn 2.70 lang en 1.50 of 3.00m breed
Goedemorgen,
De lengte is inderdaad 2.70 meter en je kunt ze eventueel inkorten.
Mogge,
Even voor de goede orde: niets mis mee met deze gordijnen maar écht verduisterend zijn ze niet. Geluidswering kan ik niet beoordelen maar er komt wel degelijk licht door. Waarvan akte. Verder mooi en fijne gordijnen..
Hans
hoi Hans, let op dat er verschil zit tussen de Blackout versie met een hoogte van 250 cm en deze Blackout Premium versie met een hoogte van 270 cm. Over de gewone Blackout gordijnen wordt nog wel eens gezegd dat ze onvoldoende verduisterend zijn. Over deze Premium variant is men wel tevreden.
Goeiemorgen!
Hier zijn ze weer, de “black-out” gordijnen, en ik dus ook (want het productforum wordt iedere keer gereset) en ik wil de mensen waarschuwen dat deze gordijnen allesbehalve verduisterend zijn. Wij hebben speciale voering erachter moeten stikken, dat was duur en veel gedoe. Het feit dat IBOOD dit zo blijft verkopen terwijl ze dit weten, is zuiver consumentenbedrog.
Fijne dag!
Oh als het zo zit dan pas ik. Ik heb geen behoefte aan valse beloften.
Hoi Bram, voordat je voorbarige uitspraken doet over bedrog: heb je deze Blackout Premium gordijnen met een hoogte van 270 cm of de gewone Blackout gordijnen met een hoogte van 250 cm? De klachten over onvoldoende verduistering gaan meestal over de andere variant.
Hoe werkt het met de haken? Ik kan kiezen tussen haken en ringen. Als ik voor haak kies dan kan ik niet aangeven of ik een enkele, dubbele of triplooi wil. Betekent dat dat ik die haken zelf nog in de gordijnen moet maken??
Als ik het goed begrijp heb ik voor 3 meter raam 2 x 1.5 meter nodig?
Nee, want die 1,5 meter is zo te lezen de breedte van de stof, niet de werkende breedte. Blijkbaar wordt bij gebruik van haken gekozen voor een dubbele plooi, dus dan heb je 1,5 tot 2 x de gegeven breedte nodig. Voor een raam van 3 meter breed zou dat ergens tussen de 4,5m en 6m uitkomen. Dan lijkt mij 2 x 3 meter het mooist.
De afmeting is inderdaad van de platte stof. Als je plooien wilt in de gordijnen heb je extra breedte nodig.
Goede morgen, wat is de diameter van de ringen die er in zitten?
Ik las zojuist dit: “ Vanaf volgend jaar is de ACM bevoegd om toezicht te houden op de zogeheten van-voorprijzen, zoals doorgestreepte prijzen en percentages. Volgens de ACM betekent dit concreet dat kortingen die worden geboden ook daadwerkelijk kortingen zijn op de laagste prijs die gold in de dertig dagen voor de kortingsactie.”
ACM gaat scherper controleren op ‘nepkortingen’ | Gedeeld artikel van de Volkskrant
https://digitalekrant.volkskrant.nl/volkskrant/1739/article/1715202/20/2/render/?token=0649a921692c06449ebf8be07f5ea10b&vl_platform=ios&vl_app_id=be.persgroep.devolkskrant&vl_app_version=6.1.3
Jouw bericht toont aan dat er nog steeds verwarring is over de verschillende termen, Er wordt bij iBOOD nergens gesproken over van-voor prijzen. Bij de doorgestreepte prijs staat aangegeven dat dat de adviesprijs is. Omdat iBOOD geen vast assortiment heeft kan en mag niet met een eerdere verkoopprijs vergeleken worden. Producten worden immers niet minimaal 30 dagen achtereen aangeboden. Dan mag alleen de oorspronkelijke adviesprijs gebruikt worden van de ACM. Dus laat maar komen die controle.
Waarom kun je er maar 4 bestellen?
Voor 3 ramen hebben we er 6 nodig.
Zijn deze 3 meter hoog?
Mogelijk om in te korten?