Inderdaad zie ik dat ook niet als optie, hopelijk komt er nog nazorg bij mijn bestelling. Iemand van ibood die hier helderheid over kan geven?
Je moet zelf de plooien maken. Over de gehele breedte zullen waarschijnlijk lusjes ingenaaid zijn en hierin moet je de haakjes steken. Op deze manier maak je de plooien in het gordijn.
Het gaat om ‘platte’ stof zonder plooien. Je zal bij het bestellen dus rekening moeten houden met extra breedte op basis van de gewenste type plooi
Zitten de plooien dan al niet in verwerkt. Want jij koopt een kant en klare gordijn. Als ik 5,37cm muur heb, is dan 6 meter gordijn goed genoeg ? Graag wacht ik op uw terugkoppeling.
Het gaat om gordijnstof zonder plooien. In jouw situatie zou 6 meter niet genoeg zijn als je plooien wenst.
Zijn deze “100% blackout” daadwerkelijk volledig verduisterend? De Larson Luxury Home Edition waar 95% lichtwerend bij staat zijn laten heel veel licht door.
Volgens klanten zijn deze Premium Blackout gordijnen wel goed verduisterend.
Ik heb dezelfde vraag over 1000% blackout en heb toch gewoon een paar (5) besteld. Als ze dat niet zijn, dan gaan ze direct weer retour.
> Als ik 5,37cm muur heb, is dan 6 meter gordijn goed genoeg ? Graag wacht ik op uw terugkoppeling.
Dan is 6 meter alleen genoeg als je een minimaal aantal plooien aanbrengt. Reken op zeker 25 tot 50% verlies (afhankelijk van het aantal plooien). Voor een raam van 2m heb ik een 3m gordijn besteld, en dat is minimaal qua plooiing als je het gordijn helemaal dicht trekt.
Enkele plooi= 1,5 tot 2 maal de breedte
Dubbele plooi = 2 tot 2,5 maal de breedte
Triplooi (drievoudige plooi) = 2,5 tot 3,5 maal de breedte
Wat is de diameter van de ringen? Of zijn deze niet al aanwezig?
De ringen zijn aanwezig en hebben een diameter van 4,8 mm
Beste iBOOD, ik wil er graag zes van 1.50m bestelen, maar kan er slechts 4 bestellen van een bepaalde kleur. Nu kan ik natuurlijk twee bestellingen doen, maar dan betaal ik ook twee keer verzendkosten. Lijkt me onnodig.
Klopt dit?
Je zal het inderdaad via 2 bestellingen moeten doen.
Waar kun je aangeven of je een enkele, dubbele of drievoudige plooi wenst? Die optie mis ik in het bestelproces of zie/ begrijp ik het verkeerd?