2 maart 2021 om 00:00
iBOOD

V-Tac Waterdichte Lichtslinger | 15 meter

V-Tac Waterdichte Lichtslinger

Laat het verdriet om Lowlands, Pinkpop en North Sea Jazz varen. Jij gaat naar jouw eigen festival in je achtertuin.

Specificaties

Merk: V-Tac
Type: VT-713 Lichtsnoer
Garantie: 2 jaar

• Regenbestendig (IP54) 
  • Geschikt voor 15 lampen (E27)
  • Verlengbaar dankzij contrastekker

Kenmerken

• 230 V met stekker aan het snoer
  • Splash-proof voor buitengebruik (IP54)
  • 15x E27 fitting (15 meter snoer)
  • Geschikt voor LED, halogeen en spaarlampen
  • Geschikt voor lampen tot 40 W

(i) Dit product wordt geleverd zonder lichtbronnen. 

2 maart 2021 om 07:40
HetGezegde Gebruiker

De ‘Ik neem er een’ knop op de overzichtspagina van dit product is niet zichtbaar. Enkel de code. Op deze (discussie-) pagina werkt de knop wel.

Wat ik zie:

.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}

Beantwoorden

2 maart 2021 om 07:41
HetGezegde Gebruiker

Uiteraard app herstart. Bij andere deals treedt dit niet op.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:19
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi HetGezegde,

Ervaar je dit probleem op onze website of in onze app? Indien onze website: op welk device en in welke browser?

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:29
leonhk Gebruiker

is dit met on zonder lampen ??????

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:20
Moderator Bas iBOOD Moderator

Hoi Leon,

Hij komt zonder lichtbronnen, daardoor kun je helemaal zelf bepalen welke lampen jij mooi vindt.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:31
leonhk Gebruiker

oepsssss ik zie het al

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:44
Maurito7 Gebruiker

Waarom dit verkopen zónder de lichtbronnen? Maak het de klant dan gewoon makkelijk en verkoop de complete set.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:30
Official Product Expert V-Tac Expert Official Product Expert

Goedemorgen,

We kiezen ervoor om te klant zelf te laten kiezen wat voor lichtbronnen hij erin wil. Je kunt nu zelf kiezen of je er een design lichtbron of een normale lichtbron in doet met ieder gewenst wattage.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:45
Basbussum Gebruiker

En waar koop ik eventueel die lichtbronnen..?

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:48
eddyhermans Gebruiker

Idd! Altijd zonder lichtbronnen. Die ge dan ook nog eens nergens vindt; peertjes voor buitenshuis gebruik (regenweer) die tegen een stootje kunnen. Ibood??

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:31

Goedemiddag,

In principe past er elke e27 lichtbron in de snoer. Wanneer je hem buiten gaat plaatsen, adviseren wij een lichtbron waar de buitenkant van glas is. Omdat hier het water langs af loopt. Vaak zijn dit filament lampen.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 08:52
twasik Gebruiker

Zonder de mogelijkheid om de lampen mee te bestellen, geen interesse.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:26
mikeeee Gebruiker

Moeten hier speciale waterdichte E27 lampen in? Of zijn standaard binnenshuis lampen ook gewoon prima hierin, gezien de slinger zelf waterdicht is?

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:32

Beste,

Voor buiten, voldoen lampen welke van glas zijn. Hier loopt het water namelijk vanaf. Met plastic lampen is dit niet altijd het geval, omdat deze vaak gelijmd zitten.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 09:31
jorendg Gebruiker

Is IP54 voldoende voor heel het jaar buiten te laten hangen? Wil zeker zijn dat ik bij zware regen niet eraan moet denken om de slinger binnen te halen. Ik lees her en der dat als je lampen buiten laat hangen (dus niet tegen een muur of onder een afdak) dat ej toch minstens IP65 zou moeten voorzien.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:33

Beste,

De snoer is inderdaad geschikt om het hele jaar door te laten hangen.

Zo kun je hem ook altijd aanzetten, wanneer je wilt.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:06
AJCB Gebruiker

Als je er lampen voor 2 euro per stuk moet bijkopen dan verdubbelt de totaalprijs. Als je de led lamp aanbiedingen bij iBood volgt van het afgelopen (half) jaar zal je zien dat passende lampen niet worden aangeboden, wel setjes van 9 stuks maar die zijn dan met een kleine fitting en die passen hier niet in. Zou iBood sieren als je direct ook 15 lampen erbij zou kunnen kopen voor 1 euro stuk. Lampen zoals afgebeeld (als het polycarbonaat is) of anders dit soort type: https://www.prikkabelled.nl/warm-witte-filament-lampen-1-watt.html . Als een complete set 45 euro of minder zou kosten koop ik 3 setjes.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:19
wijdbeens Gebruiker

Ik vrees echter dat je die mooie gele lampen van het eerste plaatjes echt niet onder de 5 euro gaat vinden.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:52
AJCB Gebruiker

Klopt. Maar tips zijn welkom.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 13:33
rockefellars Gebruiker

Prik kabel led… €2 per lamp. Plastic lamp dus ideaal tegen breuk. En ziet er sfeervol uit.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 10:08
Idroj Gebruiker

Iemand ervaring met deze slingers? En inderdaad zoals hierboven reeds gevraagd dan vooral naar waterdichtheid en eventuele referenties waar goede lampen te vinden? Thanks

Beantwoorden

2 maart 2021 om 11:59
zoetbb1 Gebruiker

Wij hebben deze slinger vorig jaar gekocht. Het zoeken naar geschikte lampen was wel een klus maar het is gelukt (google eens naar “prikkabel” en “led” en evt. dimbaar)

We hebben gekozen voor zogenaamde “warm witte, dimbare filament led lampen” van kunststof (polycarbonaat), die volgens de leverancier buiten te gebruiken zijn in een geschikte prikkabel. De kap zou volgens de leverancier “vrijwel onbreekbaar” moeten zijn wat voor hangende buitenlampen wel zo prettig is. Het kost wel wat natuurlijk: met op afstand bedienbare dimmer iets meer dan 50 euro, maar nog steeds goedkoper dan een vergelijkbare complete lichtslinger. Die dimmer heeft als extra voordeel dat je meteen een extra snoer hebt om de lichtslinger met een stopcontact te verbinden en dankzij de afst. bediening ook makkelijk aan/uit.

De slinger hangt het hele jaar door buiten aan een rvs staalkabel.

Bevalt het? Meer dan uitstekend, maar dat heeft vooral te maken met de mooie  warm witte, dimbare leds die prachtig licht geven. We hebben er zelfs nog even over gedacht om een tweede lichtslinger aan te schaffen (makkelijk onderling koppelbaar), maar dat was uiteindelijk toch iets teveel van het goede :-)

Beantwoorden

2 maart 2021 om 12:55
AJCB Gebruiker

Mag ik vragen welke dimmer en lampen u heeft gekocht en waar?

Beantwoorden

2 maart 2021 om 13:43
zoetbb1 Gebruiker

Lampen: https://www.prikkabelled.nl/warm-witte-filament-lampen-dimbaar-3-watt.html

Dimmer: https://www.prikkabelled.nl/dimmer-met-afstandsbediening-tot-500w.html

Beantwoorden

2 maart 2021 om 16:31
AJCB Gebruiker

Bedankt.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 13:06
roeland.de.windt Gebruiker

Zelf 2 van deze aangekocht in augustus 2019 alweer. Hangen permanent buiten aan staalkabel met (waterproof) smart switch (gaan aan bij zonsondergang, uit om middernacht). De lampen die ik erin heb gedraaid (220K 1W voor de gezelligheid) zijn volgende: https://www.prikkabelled.nl/search/989007/ Huidige prijs 1.80 EUR/stuk.

Weer en wind, elke avond gaan ze aan, geen problemen met water.

Zwaar aan het overwegen dezelfde setup boven ons 2de terras te hangen.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 13:13
roeland.de.windt Gebruiker

Edit: 2200K.

En ja, 1W want 2W (x30 want 2 slingers) was veel te fel. Die 1W geven 32 lumen per stuk x30 = tegen de 1.000 lumen.

Beantwoorden

2 maart 2021 om 18:22
LynnLefevere Gebruiker

Ik heb deze vorige keer gekocht en er werken 7 lampen niet aan mijn snoer en het licht niet aan de lampjes. Zwaar teleurgesteld!

Beantwoorden

2 maart 2021 om 18:23
LynnLefevere Gebruiker

*ligt

Beantwoorden

2 maart 2021 om 18:57
Moderator Lisa Moderator

Goedenavond LynnLefevere,

Dat lijkt me vervelend. Heb je hier ook al contact over opgenomen met de klantenservice?

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.