31 augustus 2015 om 00:01
iBOOD

Nilfisk Buddy II 18 Nat/Droog Stofzuiger

Product expert aanwezig

Nilfisk Nat/Droog Stofzuiger

Een ongelukje zit in een klein hoekje, een asbak die valt of een glas drinken dat over de vloer gaat. Dat is allemaal binnen no time opgeruimd met deze Buddy hier. Een echte schoonmaakmakker! De Buddy II 18 Nat/Droog Stofzuiger van Nilfisk. Deze verorbert stof, vloeibaarheden en alles er tussen in alsof het een lieve lust is.

Hij biedt in totaal 1200W aan zuigkracht wat gelijk staat aan 200 mbar/ 3600 l/m. In het kort: een goede hoeveelheid zuigkracht om alles op zijn pad te verorberen. Hij beschikt over een ketel van 18 liter, een snoer van 4 meter en een slang van 1.9 meter voor de nodige mobiliteit. Verder is deze krachtpatser behoorlijk compact als je er vanuit gaat wat deze allemaal kan. Naast gewoon zuigen heeft hij een blaasfunctie, een Quick Park functie en wordt hij met meerdere accessoires geleverd. Zoals een zuigmond met inzet nat/droog, een spleetzuigmond, een stofzak, Nat-/ droogfilter en een Kunststof zuigbuis. En wist je dat hij slechts 86,6 dB(A) produceert?

De Nilfisk Buddy II 18 Nat/Droog Stofzuiger is dus meer dan geschikt voor ieder huishoudelijk klusje in en om het huis. Probeer dat maar eens met een gewone stofzuiger...

Specificaties

Merk: Nilfisk
Type: Buddy II 18 Nat/Droog Stofzuiger
Kleur: blauw / zwart
Garantie: 2 jaar

• Nat/Droog Stofzuiger
  • Vermogen: 1200W / 200 mbar/ 3600 l/m
  • Inclusief: Zuigmond met inzet nat/droog en spleetzuigmond

200 mbar/ 3600 l/m
Vermogen: 1200 Watt
Inhoud ketel: 18 liter
Kabellengte: 4 meter
Geluid: 86,6 dB(A)
Slang lengte: 1,9 meter
Compact design
Blaasfunctie
Quick Park Functie
Multifit accessoires
Inclusief: zuigmond met inzet nat/droog, spleetzuigmond, stofzak, nat / droog filter, Kunststof zuigbuis
Afmetingen: 36 (L) x 33 (B) x 53 (H) cm

Product expert aanwezig

Vandaag is er een officiële Product Expert aanwezig op het forum. De Product Expert is een afgevaardigde van het merk. De Expert is beschikbaar Gedurende de dag op het forum om je vragen te beantwoorden.

De Product Expert is herkenbaar door zijn unieke forum status: @Nilfisk-Expert

Wil je meer weten over de specificaties van het product, of ben je benieuwd of het product werkt in combinatie met andere producten die je al thuis hebt? Je kunt al je vragen aan de officiële Product Expert stellen. Omschrijf je vraag zo nauwkeurig mogelijk, als er teveel vragen zijn worden enkel de meest interessante en relevante vragen beantwoord.

Niet vergeten — tijdens de product expert sessie, kun je aanbieding gerelateerde vragen stellen. Om de discussie zo transparant en "on topic" te houden worden alleen vragen over het product zelf beantwoord.
Let op: aan gesprekken met de Product Expert kunnen geen rechten ontleend worden.

31 augustus 2015 om 00:39
pillie Gebruiker

Wel, deze zuigt… En toch neem ik hem!

31 augustus 2015 om 00:52
Tembelis Gebruiker

Zou je met dit ding ook een tapijt kunnen reinigen vraag ik mij zo af…?
Schoonmaak spul op kleed, sopje ervan ofzo, en dan met dit ding de boel lekker droogzuigen…

31 augustus 2015 om 09:47
Official Product Expert Nilfisk-Expert Official Product Expert

ja hoor daar is dit model juist uitermate geschikt voor ( om restant water direct op te zuigen zodat het droog/dorger is dan de manier waarop je het nu doet)

31 augustus 2015 om 02:51
nightswing Gebruiker

Voor wat is die stofzak nodig? Kan het stof niet gewoon in de kuip worden opgevangen? Nat droog filter… zijn dat 2 filters?

31 augustus 2015 om 06:46
sulman Gebruiker

Ja je kan stof op zuigen zonder zak maar dan hangt je filter heel snel vol en dan verlies je veel zuigkracht. Filter kan je wel makkelijk weer schoon maken maar ik gebruik voor stof echt de zakken. De zak werkt ook als echtra filter wat nodig is bij fijnstof!

31 augustus 2015 om 05:24
beyazsir Gebruiker

Voor 8 euro meer hem je morgen thuis voor 22:59 besteld

31 augustus 2015 om 05:32
beyazsir Gebruiker
31 augustus 2015 om 05:39
beyazsir Gebruiker

Waarom zijn de vervangings onderdelen zo duur een filterje plus orginele zak is bijna even duur als de stofzuiger zelf.

Lijkt wel een inktcartridge die bijna net zo duur is als de printer zelf.

Ookal heeft het bij geleverde cartridge minder aan volume dan de cartridge die je erna koopt

31 augustus 2015 om 06:41
sulman Gebruiker

Zaken kost rond de 15 euro voor 4 stuks bij de makro en dat valt toch echt wel mee! Het zijn redelijke grote en ze laten bijna geen stof door

31 augustus 2015 om 07:48
pillie Gebruiker

Aaaah, Nu twijfel ik weer.

31 augustus 2015 om 08:10
karolien86 Gebruiker

Mag dit ook gebruikt worden op marmer tapijt?

En kan er schoonmaak product bij gedaan worden?

Mvg

31 augustus 2015 om 09:46

Beste Karolien,

dit is een alleszuiger en geen schoonmaak machine wat betekent dat je de marmeren vloer met een sopje afdoet en restant water kan je dan met deze zuiger opzuigen. Dit is geen extractie model ofwel je kan niet via deze machine water aanbrengen met een sopje en direct opzuigen.

31 augustus 2015 om 10:31
karolien86 Gebruiker

Dus eigenlijk was je eerst op en in plaats met een aftrekken zuig je het op?  Dat zou heel handig hier

31 augustus 2015 om 10:47

klopt

31 augustus 2015 om 08:38
marcodeheer Gebruiker

25 juli 2014 via ibood gekocht.

Paar keer zonder zuigstang gebruikt (even snel wat kattenharen van bank of taoijt zuigen) maar dat plastic zonder slang slijt als een gek.

Spleetzuigmond moet je er echt opzetten.

Beetje jammer.

Ook niet echt stil.

31 augustus 2015 om 09:45

Klopt een alleszuiger is niet zo goed geisoleerd vs een slede stofzuiger dus maakt in decibel meer geluid

31 augustus 2015 om 08:59
MagdaCortvriend Gebruiker

Kan je de blaasfunctie gebruiken om convectoren uit te blazen ?

hoe zit het met de garantie ? en waar kan je terecht ?

dank voor een antwoord

31 augustus 2015 om 09:44

je kan de blaasfunctie inderdaad hier prima voor gebruiken.

Garantie is 2 jaar en verloopt via Ibood, Nilfisk werkt met een servicepartner VVS ( http://www.vvs-online.nl)

31 augustus 2015 om 09:04
Zyberbood Gebruiker

Is deze ook goed om mijn terras in de tuin schoon te maken. Als ik eerst schrob met een sopje en dan water, zand en vuil opzuig of is dat te zwaar voor deze?

31 augustus 2015 om 09:43

Dit is een alleszuiger dus ja uitermate geschikt voor deze taak.

31 augustus 2015 om 09:29
timdejonge Gebruiker

Heeft deze toevallig een stopcontact, zodat deze kan aangesloten worden op werkmachines ? en dan aanspringt wanneer nodig ?

31 augustus 2015 om 09:42

Hallo Tim,

deze uitvoering heeft geen stopcontact dan moet je de buddy18T nemen

31 augustus 2015 om 10:36
samuelgebbett Gebruiker

Beste Nilfisk Expert,

Is dit toestel geschikt om bouwstof en bouwgruis op te zuigen? Of gaat deze dan ook kapot zoals gewone consumenten sledestofzuigers?

31 augustus 2015 om 10:46

dit is juist de bouwzuiger die je zoekt, je kan er alles mee opzuigen van nat tot droog zonder problemen te krijgen.

31 augustus 2015 om 11:24
Lightner Gebruiker

Beste,

Tot welke diameter kan je bouwgruis opzuigen, zijnde bouwwerf die moet gestofzuigd worden voor pur?

Mvg,

Lightner

31 augustus 2015 om 12:04

Als ik naar je vraag kijk ben ik van mening dat je geen consumer allesdzuiger moet nemen maar een prof alleszuiger van de serie Nilfisk ALTO genaamd Attix.

Je gaat hem meerdere uren per week inzetten en dan moet je echt een andere kwaliteit nemen dan de consumenten lijn zoals hier aangeboden

31 augustus 2015 om 14:58
Lightner Gebruiker

@Nilfisk-Expert

Begrijp me niet verkeerd, maar dit gaat om 1 woning het is niet de bedoeling om dit iedere week voor 2 jaar te doen.

Het is eerder van nu nodig (voor +/- maandje) en dan later eventueel om een auto te stofzuigen en de kelder af te zuigen na dompelpomp.

Is het dan alsnog niet geschikt ?

31 augustus 2015 om 11:16
ArnoudBM Gebruiker

Wat moet ik me voorstellen bij een Quick Park Functie?

31 augustus 2015 om 12:04

dat je de zuigbuis makkelijk en snel kan parkeren op de machine zelf zodat deze niet los erbij  komt te staan/liggen

31 augustus 2015 om 11:22
MagdaCortvriend Gebruiker

wat met de garantie als je in België woont ? Welke locatie om je stofzuiger daadwerkelijk te gaan inleveren ? Naar Nederland rijden omwille van garantie is toch te ver .

Is er een borstel bij om parket te stofzuigen ?

Stofzuigzakken te koop in Makro ? Zeker ?

Water opzuigen is niet iets wat ik denk nodig te hebben, dat blazen wel . Kies ik dan het juiste toestel ? Of is er iets dat beter bij mijn wensen past ?

31 augustus 2015 om 12:10

De garantie loopt via Ibood en niet direct via Nilfisk.

Als je puur een zuiger zoekt voor droogzuigen en parket moet je geen alleszuiger nemen maar juist een slede zuiger van Nilfisk (of ander merk)

Deze allesszuiger is bedoeld om bv de blaadjes van je terras te zuigen, zaagsel na het klussen op te zuigen, bouwstof op te zuigen of andere materialen tijdens je verbouwing of DHZ klus. Tevens uitermate geschikt om water op te zuigen bv je hebt je tegelvloer of marmerenvloer met een sopje en flink wat water schoongemaakt dan zuig je restant water/vuiligheid op. Je kan ook restant water in je zwembad leeg zuigen of kelder die ondergelopen is afgelopen nacht ivm overtollig regenwater.

31 augustus 2015 om 12:52
Zyberbood Gebruiker

Als ik het goed begrijp moet voor droog zuigen de stofzuigerzak erin en een andere filter. Bij nat zuigen moet deze er dus uit en een natfilter erin.

Is het wisselen tussen deze 2 gemakkelijk of veel gedoe?

31 augustus 2015 om 13:15

je kan nat en droog zuigen zonder stofzak echter als je alleen droog zuigt dan geeft de stofzak naast meer filtratie ook een hogere vaccum.

Je hoeft bij nat zuigen niets te doen dus geen extra handeling

31 augustus 2015 om 13:47
beyazsir Gebruiker

Zijn deze zakken orgineel

http://www.destofzuigerzak.nl/stofzuigerzakken/nilfisk/buddy-ii-18/ verzendkosten is hier wel voordelig

31 augustus 2015 om 13:54
beyazsir Gebruiker

Welke filter kan er in deze stofzuiger

http://www.destofzuigerzak.nl/onderdelen/filters/nilfisk/

31 augustus 2015 om 14:45
Killerman1991 Gebruiker

Kun je hiermee ook de bodem van een vijver schoonmaken?

31 augustus 2015 om 17:22
pcronald Gebruiker

Ik heb een lastige plavuizen vloer om schoon te krijgen en wil deze een keertje goed schoonmaken met een wat sterkere ontvetter en/of een cementsluier verwijderaar.

Kan deze alleszuiger tegen de wat sterkere schoonmaakmiddelen?   (Andere tips ook welkom :)

2 september 2015 om 14:05
Lut13 Gebruiker

Beste, ik deze stofzuiger maar slang (sorry, geen ander woord voor) is kapot en kan nergens geen nieuwe vinden!

Kan jij mij eentje bezorgen?

Grtjs Lut.

Dit topic is gesloten en daarom is het is niet meer mogelijk om te reageren.